A Rimac még két évvel ezelőtt mutatta be a C_Two prototípusát, amely a Concept One modellnek az utódja. Még nincs teljesen kész az autó, ellenben Nico Rosberg már egyet meg is rendelt a tervezett 150 legyártandó darabból. Már 2019 elején egyeztette a márkával, hogy megvásárolna egyet, most pedig felkérték, hogy tesztelje a prototípust.

Ha esetleg nem indul el, megnézheted YouTube videomegosztó csatornán.

Nagy pillanat volt ez a 2016-os Forma-1-es világbajnoknak, hiszen ő az első a gyártó emberein kívül, aki vezetheti az új modellt. Mate Rimac mutatta be neki az autót és elmondta, hogy ez már 90 százalékban megegyezik a végső állapottal. A teljesítményszint ezzel szemben viszont csak 75-80 százalékos beállításokkal pörög. Rimac nem csak az autó adatait ismerteti, de a belsőt is bemutatja Rosberg számára, aki megismerkedik az üzemmóddokkal, azaz a sport, a pálya, az utazó, vagy a drift üzemmóddal.

Rimac C_Two prototípus egy hegyvidéki országúton menet közben

Ezután pedig útnak indulhatott a F1-es világbajnok, és a hegyvidéki utakon meghajtotta kicsit. Sport üzemmódban dicsérte az autó viselkedését a kanyarokban, ezután azonban váratlan probléma merült fel, hiszen fékhiba miatt félre kellett álljanak.

Mate Rimac és Nico Rosberg az elektromos szuperautóban menet közben

A német világbajnok Rimac C_Two elektromos autója majd fél év múlva fog elkészülni, addig azonban majd még egyszer felviszi a pályára. A modell 1914 lóerős és 1,85 másodperc alatt tud 0-ról 100 km/órás sebességre gyorsulni. Egyelőre azonban a mérnököknek fejleszteni kell rajta, hogy minden hiányosságot kijavítsanak.