R34 GT-R tuning- A Need For Speed legenda visszavág

Frissítve:
2018-11-04, 04:28

Biztosan te is megcsináltad az Underground 2-ben a saját álomverdád Skyline-ból, ez a csávó ugyanezt tette a valóságban

A Nissan R34 GT-R-je örökzöldnek tekinthető a tuning világában, ennek a modellnek az átalakítására pedig nem is lehetne jobb alanyt találni, mint egy fanatikus japánt. Már a gyári verzió is elég ütős volt a sorhatos turbós motorjával és az egyik legjobb összkerékhajtással a piacon, de Reo Okamotónak sikerült érzéssel hozzányúlnia, és egy igazán stílusos járművet kihoznia belőle.

Nissan R34 GT-R tuning elölről

Az autót 2016-ban vette, mondani sem kell, neki is ez volt a gyerekkori álomautója. Nem mintha nem tetszett volna neki abban az állapotban, de ő egyedivé akarta tenni, hogy különbözzön a legtöbb R34-től. Kezdésnek légrugókat tett a bódé alá, hogy le tudja dobni a „padlóla” a kocsit. Ez azonban nem úgy működött, hogy vett hozzá egy szettet, mivel ehhez a GT-R-hez nem volt ilyen kit. Így egyedi gyártású cucc került bele, amitől még érdekesebb lett ez a példány.

A futóműbe továbbá Ikeya Formula lengőkarokat épített, a felnik pedig háromrészes Work Meister S1 darabok, 18 colos méretben. A Goodyear RS gumikba húzott kerekek dőlése pont megfelelő ahhoz, hogy stílusos egységet adjanak a kerékjárati ívekkel.

Nissan R34 GT-R tuning hátulról

Kapott az autó egy bodykitet is, az első és hátsó lökhárítók, valamint a küszöbtoldatok is Nismo alkatrészek. Átszabta az első kerékjárati íveket, hogy az R35-ről ismerős kopoltyúkat fel lehessen rakni. Lekerült az első rendszám, a csomagtérajtó zárját is befalazta. A kasztni faragása után pedig megkapta az eredeti, Bayside kék fényezést a Skyline. Belül a zongoralakk és az Alcantara uralkodik, a műszeregység pedig szintén egy Nismo szett. Az összes világító elemet LED-esre cserélte a modernizálás jegyében.

Nissan R34 GT-R tuning oldalról

Nehéz az RB26 hangját überelni, de azért megpróbálta. A kocsi Blitz légszűrőt, Nismo dobot, Tomei leömlőket és szintén Nismo coolert kapott, a naftáról pedig Blitz benzinpumpa gondoskodik. A közel 400 lóerő aszfaltra juttatásában egy duplatárcsás Nismo kulpung segít Okamotónak, a hatsebességes kéziváltóhoz viszont nem nyúlt, az egyelőre bírja a terhelést.

Íme egy példa arra, hogy nem mindig úgy kell átalakítani a kocsid, hogy az mindenkinek tetszen. A japán úriember pont olyanra csinálta a verdáját, amilyennek gyermekkorában elképzelte. Nem állt be azok közé, akik mindent gyárira akarnak visszaállítani, hanem gondolt egy merészet és átfaragta a saját szájíze szerint a GT-R-jét.

Nissan R34 GT-R tuning műszerfala

Forrás:

Kapcsolódó írások

Limitált példányszámú Nissan GT-R
2019. január 04.
Egy hójáró Juke, egy limitált GT-R, színes X-Trail és egy furgon: elég vajon lenyűgözni az embereket?
Toyota Supra mögötte a Nissan GT-R és a Yamaha
2019. augusztus 07.
Ez az átalakított Supra lazán legyorsul mindenkit.
Tökéletes házasság – 4 ajtós Nissan Skyline, 2JZ Supra motorral
2018. január 17.
Csak a csúcskategóriás típus nyújthat vezetési élményt, vagy egy alapfelszereltségű modell is, ami utólagosan dupla akkora teljesítménnyel bír, mint annak széria csúcsverziója?
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.