2018. október 25. | 19:36

Biztosan te is megcsináltad az Underground 2-ben a saját álomverdád Skyline-ból, ez a csávó ugyanezt tette a valóságban

A Nissan R34 GT-R-je örökzöldnek tekinthető a tuning világában, ennek a modellnek az átalakítására pedig nem is lehetne jobb alanyt találni, mint egy fanatikus japánt. Már a gyári verzió is elég ütős volt a sorhatos turbós motorjával és az egyik legjobb összkerékhajtással a piacon, de Reo Okamotónak sikerült érzéssel hozzányúlnia, és egy igazán stílusos járművet kihoznia belőle.

Az autót 2016-ban vette, mondani sem kell, neki is ez volt a gyerekkori álomautója. Nem mintha nem tetszett volna neki abban az állapotban, de ő egyedivé akarta tenni, hogy különbözzön a legtöbb R34-től. Kezdésnek légrugókat tett a bódé alá, hogy le tudja dobni a „padlóla” a kocsit. Ez azonban nem úgy működött, hogy vett hozzá egy szettet, mivel ehhez a GT-R-hez nem volt ilyen kit. Így egyedi gyártású cucc került bele, amitől még érdekesebb lett ez a példány.

A futóműbe továbbá Ikeya Formula lengőkarokat épített, a felnik pedig háromrészes Work Meister S1 darabok, 18 colos méretben. A Goodyear RS gumikba húzott kerekek dőlése pont megfelelő ahhoz, hogy stílusos egységet adjanak a kerékjárati ívekkel.

Kapott az autó egy bodykitet is, az első és hátsó lökhárítók, valamint a küszöbtoldatok is Nismo alkatrészek. Átszabta az első kerékjárati íveket, hogy az R35-ről ismerős kopoltyúkat fel lehessen rakni. Lekerült az első rendszám, a csomagtérajtó zárját is befalazta. A kasztni faragása után pedig megkapta az eredeti, Bayside kék fényezést a Skyline. Belül a zongoralakk és az Alcantara uralkodik, a műszeregység pedig szintén egy Nismo szett. Az összes világító elemet LED-esre cserélte a modernizálás jegyében.

Nehéz az RB26 hangját überelni, de azért megpróbálta. A kocsi Blitz légszűrőt, Nismo dobot, Tomei leömlőket és szintén Nismo coolert kapott, a naftáról pedig Blitz benzinpumpa gondoskodik. A közel 400 lóerő aszfaltra juttatásában egy duplatárcsás Nismo kulpung segít Okamotónak, a hatsebességes kéziváltóhoz viszont nem nyúlt, az egyelőre bírja a terhelést.

Íme egy példa arra, hogy nem mindig úgy kell átalakítani a kocsid, hogy az mindenkinek tetszen. A japán úriember pont olyanra csinálta a verdáját, amilyennek gyermekkorában elképzelte. Nem állt be azok közé, akik mindent gyárira akarnak visszaállítani, hanem gondolt egy merészet és átfaragta a saját szájíze szerint a GT-R-jét.