Egy tonna kémfotó érkezett az új Toyota Supráról! – Galéria

Frissítve:
2018-09-27, 16:40

A GR Suprát már több cikken keresztül szét szedtük nektek az elmúlt fél év alatt, de most végre itt az utcai verzió is!

2018 Toyota Supra kémfotón, 45 fokos szögből

Bár ez még mindig nem a legvégsőbb végső hivatalos verzió, hiszen arra még a 2018-as Párizsi Autószalonig várnia kell a nagyközönségnek, azért már túl sok változtatás valószínűleg nem várható. Illetve azon kívül, hogy a BMW Z4-esének platformjára épült, és ugyanazt a hathengeres szívet rejti majd, nem sokat tudni még a pontos teljesítmény adatokról.

Hogy teljesen őszinte mederbe tereljem írásom, el kell mondjam, hogy mélységes mély szomorúsággal tölt el, hogy a BMW-nek a keze is benne van az új Supra fejlesztésében. Takarózik a gyártó mindenféle kifogásokkal, hogy a Supra-rajongók ragaszkodtak a sorhatos megtartásához, meg hogy teljesen más lesz a Z4 és a Supra karaktere…

2018 Toyota Supra kémfotón, oldalról

Nos, attól ez még nem lesz egy ízig-vérig japán autó, mint az elődje volt. És nem lesz egy legendás motor sem, mint az elődje volt. Egyszerűen ez már nem az a Supra lesz amire minden japánautó mániás könnybe lábadt szemekkel tekint. És ha már a rajongók ragaszkodtak a sorhatoshoz, akkor miért nem nyúltak ismét a JZ-hez a mérnökök?

Teljes értetlenséggel vagyok a Toyota felé ezzel kapcsolatban, hiszen bár nem olcsó sportautót fejleszteni és biztosan nem az fogja fellendíteni a cég részvényeit, de kérem szépen azért a Toyota háza táján van mit a tejbe aprítgatni. Világelsők a hibrid gyártásban, számtalan motorsport kategóriában eredményesek, haszongépjárműveik Magyarországon toronymagasan uralják az eladási listákat, és a világ más területein is élvonalasok.

A Lexus modellekről ne is essék szó, zseniális autókat gyárt a Toyota teljesen önállóan is, és a legdurvább durvaság lett pont egy BMW kooperáció?! Már elnézést de kiégek! A GT86 esetében a Subaruval való együttműködés egy kicsit sem szúrta a szemem, hazai pályán két olyan gyártó állt össze, akik kezei közül biztos volt az érkező siker. Na de ez?

2018 Toyota Supra kémfotón szemből

Nálam meggyalázták a szent Supra nevet még akkor is ha szinte biztosra vehető, hogy isteni járgány lesz belőle, és nagy sikereket fog elérni a versenypályákon is. Már most tisztázott, hogy az új Suprát szerepelteti a Toyota a NASCAR-on az eddig jól megszokott szedán Camry helyett. És biztos, hogy más versenyeken is megjelenik majd a kocsi, legyen szó time attackról vagy driftről helyt fog állni az új Supra. És ennyi. Helyt áll.

Talán nem én vagyok az egyedüli, akiben hasonló érzelmek kavarognak az új Supra kapcsán. Egy biztos, remekül fest az utcai verzió is, és még a takaró matricázás sem rontja el az összképet. Pörgesd végig a kémfotókat, minden hisztériám és elfogultságom ellenére a megjelenésbe nem tudok belekötni, valószínűleg a futásba sem lehet majd. Csak ez nem az a Supra lesz.

Forrás:

További autós hírek

A telegraph írt róla, hogy angliai farmerek vetették fel az ötletet, mivel a földjeik közelében lévő gyorséttermek szemete valósággal elárasztja…

Napjainkban a leggyakrabban felmerülő téma az autózásban az elektromos autózás. Előnyei és hátrányai egyarán vannak, mert tény, hogy egyelőre még…

Gyalogátkelőhelyen gázolt el egy idős asszonyt egy negyvenöt éves Nógrád megyei nő. Mivel a baleset körülményei miatt elrendelt pályaalkalmassági vizsgán…

A HVG egyik olvasóját nem kicsi meglepetés érte ma. Egy kapuvári parkolóban, fizető övezetben hagyta autóját, miután parkolójegyet vett és…

Már a rendszámnál akadtak gondok a fejben: Alfagirl!??? Nyilván akár lehetett valami “izomagy reklám” megrendezett videó, amit sejtet a rendszám,…

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as BMW X3 elölről
2019. október 10.
A 2018-as évtől szinte minden típus érintett, a Toyota Suprát is beleértve.
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!