Elektromos SUV viseli majd a Mach E nevet?

Közzétéve:
2018-12-05, 15:53

A Ford korábban már meglobogtatta, hogy visszatér a Mach 1 név, és egy elektromos járgány kapja majd azt

A Ford már jó előre figyelmeztette a Mustang rajongókat és tulajdonosokat, hogy a Mach 1 név visszatér a gyártó asztalára, és várhatóan egy teljesen elektromos SUV kapja majd. Nos az izgalmasnak szánt hír nem igazán nyerte el a Mustangosok tetszését. Sőt amennyire autós vonatkozásban ilyet mondhatok, kisebb tömeghisztériához vezetett. A gyártó valószínűleg a masszív ellenállásnak köszönhetően határozott úgy, hogy a 2020-ban érkező elektromos SUV neve inkább Mach E lesz.

Elsőként a The Drive magazinban jelent meg, hogy a Ford november 26-án levédette a „Mach E” és a „Mach-E” kifejezéseket az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalában. A korlátozás gépjárművekre vonatkozik, nevezetesen az elektromos járművekre, személygépkocsikra, teherautókra, sporteszközöket szállító járművekre, terepjárókra és azok kiegészítő szerelvényeire és jelvényeire, beleértve a fémrendszámtáblatartó kereteket is.

Ford Mach E tanulmányrajz szemből

A Ford egyik munkatársa, aki nem óhajtotta nevét nyilvánosságra hozni, elmondta, hogy a Mach E név még bőven a tárgyalóasztalon kuksol, hiszen több vezetői megbeszélés előzi még meg a végleges döntést. Ez a bizonyos személy nyilatkozott a MotorAuthoritynek is, miszerint az, hogy a márkanév le lett védve, még nem feltétlenül kell számítani új üzleti vonalra, vagy termékre!

Az érkező SUV prototípusát tesztelő munkatársakat már kiszúrták néhány alkalommal, a gyártó pedig szeptemberben adott ki egy árnyékos tervrajzot, ami tisztán mutatott az azóta már bemutatott új Mustang vonalaiból néhányat. A Ford emberei szerint az érkező elektromos hatótávja meghaladja majd a 480 km-t is.

További pletykák szerint a Ford nem csak egy elektromossal áll majd elő 2020-ig, hanem egy hibrid hajtáslánccal szerelt Mustang modell is napvilágot lát. Ennek a modellnek szerintem sokkal jobban állna a Mach E név, mint egy a már jólmegszokott póniautó sorozattól teljesen független szériának. Úgy gondolom a Mustang tulajok és rajongók már a hibrid verziót sem fogják jó szívvel fogadni hiszen a Ford Mustang mindig is a világ egyik legsikeresebb és legnépszerűbb izomautói közé tartozott, ami pedig szorosan összekapcsolódik a hangos és bivalyerős fogalommal. Majd meglátjuk, hogy ismét egy downsized turbós csodát kap-e a nagy közönség, vagy csak egy mild-hybrid támogatást.

Forrás:

További autós hírek

A TV2 is foglalkozott a ma esti Tényekben azzal az audissal, aki még szeptemberben hajtott be szabálytalanul a Dunakeszi-Alagi major körforgalomba, majd feltartotta...

2012 november 1-től lett kötelező az új autók esetében a gyári nappali menetfény. Sajnos ez a legtöbb típusnál CSAK ELÖL VILÁGÍT motorindítást követően...

Terjed a neten egy sztori, amit most már mi is megosztanánk, bár elég furcsa… Ám ha igaz, akkor imádjuk :)))) A történetet a...

Olvasónk hívta fel a figyelmünket egy általa rögzített videóra. Sajnos előfordul, hogy a rendőri állomány bizonyos tagjai időnként nem viselkednek példamutatóan. A fedélzeti...

Teszi fel a kérdést és foglalja össze a legfontosabb tudnivalókat a portfolio.hu 14-i cikke. Írják: “Az új főpolgármester programja érintheti a Budapesten közlekedők,...

Kapcsolódó írások

1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
Mustang Boss 429
2018. november 07.
Egy vadonatúj Mustangnál már csak egy régebbi típus lehet vonzóbb, átalakítva meg aztán pláne! A Classic Recreations ezúttal a Mustang Boss 429-es típushoz nyúlt hozzá, melyből több példány is várható.
Ford T-Model kisgyerekkel fotózva
2018. október 08.
Galamb József makói mérnök nagy szakmai diadala volt, amikor 1908. október 8-án kigördült az első Ford T-Model a gyár szerelőcsarnokából.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki