Érkezik az Aston Martin Magyarországra! - Galéria

Közzétéve:
2019-08-01, 15:12

A Gablini Csoporton keresztül nyitja meg első kereskedését az Aston Martin Budapesten.

2019 augusztusának első napján került bejelentésre, hogy az Aston Martin első magyar viszonteladói partnere a Gablini Csoport lesz. Ezzel nem csak Magyarország, de a cégcsoport előtt is új fejezetet nyílik, amely nem mellesleg, már több mint 30 éve tölt be meghatározó szerepet a hazai gépjárműkereskedelemben.

Thomas Kiesele, az Aston Martin Europe elnöke a sajtótájékoztatón ismertette az Aston Martin kínálatát: DB11 és DB11 Volante, a Vantage, DBS Super Leggera, Rapide AMR és Rapide E kapható most, de a piaci igényeknek megfelelően a brit márka is egy SUV-val készül a jövőben, ami a DBX nevet kapja majd, ezen kívül a Vantageből várható még roadster kivitel. Az idén 106 éves márka tervei között szerepel még, hogy a Red Bullal együttműködve fejlesszenek új modelleket, a GT autók helyett a sportosabb vonalat célozva, valamint a Forma-1 és a Le Mans-i 24 óráson is tovább öregbítenék a márka hírnevét.

2020 májusától Budapesten az M3-as bevezetőjén nyitják meg tehát a szalont, a készülőben lévő komplexum kerül kibővítésre. Magyarországon kívül Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát, Albániát, Horvátországot és Szerbiát is lefedi majd a Gablini, az első évben 15 autó eladására számítanak. Tavaly 1000 körüli Aston Martint adtak el világszerte, idén viszont az első félévben már 22%-os növekedés volt tapasztalható.

Kapcsolódó írások

Jön az első teljesen elektromos Aston Martin!
2017. június 27.
A britek első teljesen elektromos autója a Rapide AMR-re fog épülni és természetesen limitált példányban készül, a Williams Advanced Engineering segített a fejlesztésben
Úgy tűnik, mégsem térnek vissza a sorhatos motorok az Aston Martin palettájára
2018. március 21.
Az időről időre szigorúbb hatékonysági előírások miatt egyre több nagy gyártó kényszerül dönteni a motorok „lebutítása” mellett.
A 8 legszebb hangú V12
2017. június 13.
A V10-ek után mindenképp érdemes a 12 hengeres V motorokat is átnyálazni. Szinte kizárólag szuperautókat és óriás luxus szedánokat szereltek ilyen szívvel, így a hétköznapi autók szóba se jöhetnek.
A Ferrari és a Lamborghini nem akar elektromos autót
2017. szeptember 15.
Technológiai fejlődés ide vagy oda, vannak még olyanok, akiknek egy jó szívó V12 még mindig többet ér, mint bármilyen villamosított technika