A csúcsváltozatnak számító Kodiaq RS benzinmotorra vált.
Április 13-án a Škoda lerántotta a leplet a megújult Kodiaq-ról. Az öt- és hétüléses kivitelben is elérhető SUV modell egy újragondolt, látványosabb orr-részt kapott egy még egyenesebb és ezúttal hatszögletű ŠKODA hűtőráccsal. Az autó értékesítése idén nyáron kezdődik Európában.
A frissített Kodiaq modellen a fényszórók karcsúbbak lettek az előző változathoz képest, és az alattuk helyet kapó, különálló LED-fényszórókkal együtt egy újszerű négyes szempárt alkotnak. A hátsó lámpatestek kristályhatású szerkezete még karcsúbb összhatást kölcsönöz a jellegzetes, C alakzatot formáló Škoda világítási képnek. A csehek áttervezték a motorháztetőt, illetve az első és a hátsó lökhárító is megújult.
A felszereltség szintjétől függően 17-20 colos kerekek közül választhatnak a vásárlók, a nagyteljesítményű RS változat 20 colos kerekeken gurul. Ha bekukkantunk az utastérbe, akkor azt látjuk, hogy a műszerfal panelja szemre nem változott, az infotainment rendszer 8 (opcionálisan 9,2) colos kijelzőt kapott. Ezt egészíti ki az opcionális 10,25 colos digitális műszercsoport. A kétküllős multifunkcionális kormánykerék jellemző a leginkább a frissített Kodiaq-ra, kivéve a SportLine és RS modelleket, azokban háromküllős a kormánykerék.
A környezeti megvilágítás javult, az új ülések szellőztethetők, emellett azok fűtési és masszázsfunkcióval is el vannak látva. Az utastér továbbra is az egyik legtágasabb a közepes méretű SUV-szegmensben, és akár hét ember befogadására képes.
A belépő modellt a 150 lóerős TSI benzinmotor hajtja, amihez egy hatfokozatú kézi sebességváltó és elsőkerék-meghajtás párosul. A 190 lóerős TSI is kérhető lesz a modellhez a 2,0 literes dízelmotorok mellett, ezek közül az egyik 150, míg a másik 200 lovas. Az alapmotort leszámítva mindegyik erőforráshoz alapfelszereltségként tartozik a duplakuplungos sebességváltó. A 150 lóerős TDI első vagy összkerék-meghajtással, a többi pedig az utóbbival érkezik. A csúcsváltozatnak számító RS megkapja a 2,0 literes TSI-benzinmotort (245 lóerő), ami a 240 lóerős dízelt váltja.