Itt az új Hentes! Izé, 7-es BMW!

Közzétéve:
2019-01-17, 11:53

A BMW új zászlóshajója frissült és látva a módosításokat simán nézhetnéd új generációnak: a vesék akkorák lettek, hogy egy 12 éves gyerek simán ki-be járkálhatna rajta

A 7-es BMW legújabb, felvarrott változata az új márkastratégia szülötte, melyet Harald Krüger, a BMW vezérigazgatója 2017-ben vetített elő: még nagyobb hangsúlyt fektetnek a luxusra és az egyedi, karakteresebb dizájnnyelvezet felé igyekeznek, magyarul, még nagyobb vesékkel operálnak majd.

BMW 7 2019 OLED hátsó lámpák

Ahogyan az előd, az 2019-es 7-es is kétféle tengelytávval érkezik, mindkét modell 22 milliméterrel hosszabb, a normál 5120 mm, míg a Lang változat 5260 mm-re nyúlik. Az autó orrán fedezhetők fel a legmarkánsabb változtatások, a közelmúltban bemutatott X7-eshez hasonlóan orbitális méretű hűtőmaszkot kap, ami 40%-kal nagyobb az elődhöz képest. Új motorháztető, hangsúlyosabb első lökhárító, krómmal díszített légbeömlők figyelhetők meg rajta, a fényszórók jóval keskenyebb kialakítást kaptak elöl és hátul egyaránt. Az elsők esetében választható a Laserlight lézerfény-technológia, hátul OLED lámpákat kapott a 7-es, melyeket egy határozott LED-es sáv kapcsol össze.

BMW 7 2019 front

Az oldalsó üvegek 5,1 milliméterrel vastagabbak, igyekeztek a zajkomfortot is javítani mindenféle csillapító spoilerrel, és a kerékdobban található anyagokkal. A belső tér finom változtatásokat tartalmaz, beleértve az anyagminőség javulását és a csatlakoztatási, okostelefon töltési lehetőségeket, a multikormány gombjainak kiosztását újragondolták, frissített parkolási segéd is jár majd hozzá. A Live Cockpit Professional a műszerfal elrendezésére utal, egy 12,3 colos és egy 10,25 colos képernyőt kaphatsz, melyen az iDrive rendszer hetedik generációja fut továbbfejlesztett gesztusvezérléssel és hangvezérléssel.

BMW 7 2019 interior

A hibrid, 740e xDrive PHEV alakult át komolyabban, hiszen az előző 2.0 négyhengeres belsőégésű motort egy 280 lóerős, 3.0 literes hathengeresre cserélték és nagyobb akkucsomagot is kapott, így a 12 kWh-s pakknak köszönhetően a tisztán elektromos hatótáv 45-ről 58 kilométerre nőtt. Az ikerturbós 4.4 literes V8, vagyis a 750i 80 lóerővel többet teljesít, így már 530 lóerős. Az M760i xDrive a részecskeszűrővel szerelt, 6.6 literes V12-es motort kapja meg, 585 lóerővel és 800 Nm helyett 850 Nm-rel tapaszt az ülésbe. Dízel fronton maradt a három teljesítményszinttel kérhető 3.0 literes hathengeres 265, 320 és 400 lóerővel. A frissített 7-es BMW adaptív felfüggesztéssel érkezik és ha arra van igény, akár összkerékkormányzással is megvásárolható.

BMW 760Li 2019

Forrás:

Kapcsolódó írások

2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
E92 Eurofighter
2019. április 22.
Nem túlzok, ha azt állítom, az E92 Eurofighter az egyik legkompetitívebb és legjobban megépített driftautó szerte e világon
Szemlegeltetés a 7-es BMW 40 éves különkiadásán
2018. november 02.
1977-ben készült el az E23, amely egy korszak kezdetét jelentette a BMW történetében. Az "Edition 40 Jahre" most méltó módon tiszteleg a zászlóshajó fényes múltja előtt