Jön a gigantikus BMW X7!

Közzétéve:
2018-10-17, 15:04

A BMW úgy döntött, megteremti a konkurens modellt a Mercedes-Benz GL-osztály vagy épp az Infiniti QX80 mellé. Az X7-et 2019 márciusában dobják piacra!

A vadonatúj BMW X7 minden aprócska elemével magába foglalja a luxuslimuzinok páratlan megjelenését. Az irigylésre méltó helykínálattal rendelkező SAV (Sport Activity Vehicle) lesz a BMW modelljeinek legnagyobbika!

BMW X7

Ha már a helykínálatról esett szó, akkor rögtön ezzel kezdeném. Ha szereted a luxuskörnyezetet magad körül, valamint nagycsaládos anyuka/apuka vagy, és ennek tetejébe még a német prémiumoktól sem hátrálsz meg, akkor tudnod kell, hogy alapfelszereltségként hét ülést kapsz az X7-be. Amennyiben ez nem elég, a második üléssorba opcionálisan két önálló komfortülést is megrendelhetsz.

BMW X7 belső ülések

BMW X7 panorámatető

Az egyedülálló komfort a harmadik üléssorban is jelen van, mely könyöktámaszokkal, pohártartókkal, valamint USB-aljzatokkal lett ellátva. Az elektromosan állítható ülések alapfelszereltségként Vernasca bőrkárpit bevonatot kaptak, a csomagtér 326 literről a hátsó üléssorok ledöntésével 2 120 literig bővíthető.

BMW X7 csomagtér

A BMW Group spartanburgi üzemében készülő X7 a márka eddigi legnagyobb modelljének ígérkezik több, mint 5 méteres hosszával. Szélessége 2 000 mm, tengelytávja 3 105 mm. A fényűző SAV körös-körül króm kiegészítőkkel gazdagodott, az ügyfelek a sztenderd LED-es első fényszórók helyett extraként BMW Laserlight lézerfény-technológiával felszerelt adaptív LED fényszórók is kérhetnek.

Véleményem szerint a vesék megalkotásakor a tervezők átestek a ló túloldalára, ugyanis meglehetősen nagyra sikeredtek. Az első fényszórók vékonykák, a króm betét a hátsó lámpáknál is megjelenik, valamelyest kettéosztja azokat. Hatalmas ablakokkal, emelt hasmagasság, precíz vonalvezetés és elnyújtott tetővonallal kel életre a BMW X7.

BMW X7 oldalról

Az alapmodellt 20 colos felnikkel kínálják, ezek azonban 21 vagy 22 colos garnitúrákkal variálhatók. A felszereltségi csomagok közt a Design Pure Excellence, valamint az M Sport tételek is megtalálhatók.

Az alapmodell belterét többek közt hangulatvilágítás, háromrészes panorámatető, illetve négyzónás automata klíma teszi teljessé, az ötzónás légkondicionálót, az Ambient Air légfrissítő csomagot, a Sky Lounge funkcióval működő panoráma üvegtetőt, a prémium minőségű üvegből készült kapcsolókat és gombokat azonban már az extrák közt kell keresned.

BMW X7 offroad

Az Off-Road csomag négyféle üzemmódot tartalmaz, melyek az xSand, az xGravel, az xRocks, és az xSnow, ezek egyetlen gombnyomással könnyen elérhetők és variálhatók az ügyfél számára. A BMW X7 esetében az összes csúcstechnológiás vezetést támogató rendszerrel találkozhatsz, ugyanakkor a kínálat egyes piacokon eltérő lehet. A vadonatúj SAV-ben található rendszerek például a Stop & Go funkcióval működő aktív tempomat, Driving Assistant Professional csomag kormányzó- és sávtartó asszisztenssel ellátva, sávváltásra, illetve sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, kikerülési segédlet, valamint a rossz haladási irányra figyelmeztető rendszer. A vészfékezési asszisztens Európában nem elérhető.

BMW X7 bal eleje

Az alapmodellben a BMW Live Cockpit Professional műszerfal-elrendezés és a BMW központi operációs rendszer legújabb, 7.0-s verziója lesz megtalálható.

A következő erőforrásokkal lesznek elérhetők a belépőszintű X7 modellek a piacon:

BMW X7 xDrive40i

- 3,0 literes soros hathengeres benzinmotor

- nyolcfokozatú Steptronic automata váltó

- 340 lóerős maximális teljesítmény percenkénti 5 500 és 6 500 főtengely-fordulat között

- 450 Nm csúcsnyomaték percenkénti 1 500 és 5 200 főtengely-fordulat között

- nulláról 6,1 másodperc alatt történő gyorsulás a 100 km/h eléréséhez

- 245 km/h-s végsebesség

BMW X7 navigációs-rendszer

BMW X7 xDrive50i (Európában nem elérhető)

- 4,4 literes V8-as benzinmotor

- nyolcfokozatú Steptronic automata váltó

- 462 lóerős maximális teljesítmény percenkénti 5 200 és 6 000 főtengely-fordulat között

- 650 Nm-es csúcsnyomaték 1 500 és 4 750 főtengely-fordulat között

- nulláról 100 km/h-ra 5,4 másodperc alatt történő gyorsulás

- 250 km/h-s végsebesség

BMW X7 Steptronic váltó

BMW X7 xDrive30d

- 3,0 literes soros hathengeres dízelmotor

- nyolcfokozatú Steptronic automata váltó

- 265 lóerős maximális teljesítmény percenkénti 4 000 főtengely-fordulatnál

- 620 Nm csúcsnyomaték percenkénti 2 000 és 2 500 főtengely-fordulat között

- 7,0 másodperces gyorsulás nulláról 100 km/h-ra

- 227 km/h-s végsebesség

BMW X7 beltér

BMW X7 M50d

- 3,0 literes soros hathengeres dízelmotor

- nyolcfokozatú Steptronic automata váltó

- 400 lóerős maximális teljesítmény percenkénti 4 400 főtengely-fordulatnál

- 760 Nm csúcsnyomaték percenkénti 2 000 és 3 000 főtengely-fordulat között

- 5,4 másodperces gyorsulás 0-100 km/h-ra

- 250 km/h-s végsebesség

Forrás:

BMW sajtóközlemény

További autós hírek

A kellemetlen esetre szeptember 23-án került sor, amikor egy idős nő félre állt a járművével, hogy szemügyre vegye az út szélén árusított tojásokat, a...

A felvétel egy autós találkozón készült. Az autó sofőrje egy kanyarban rúgta el a több, mint 500 lovas Mercedes – AMG C63s- nek....

Az M7-es autópályán, Pákozd térségében vontak intézkedés alá a Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság és a Fejér Megyei Kormányhivatal Közlekedési Osztályának munkatársai 2019. október 14-én...

Egy nap kétszer is lefényképezett a traffipax egy személygépkocsit a 47-es számú főúton, mert az autó vezetője jelentősen túllépte a megengedett sebességhatárt. A...

A Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság M43-as Autópálya Alosztályának járőrei 2019. október 12-én délelőtt egy bolgár honosságú autószállító trélert ellenőriztek a Kéthalmi pihenőhelyen. A tengelysúly...

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja