A Seyffarth R8 LMS Cup Vice&Rookie 2018-as bajnoka a tél folyamán részt vett az FIA F3 Asian Winter Series versenyein, ahol elegendő tapasztalatot szerzett ahhoz, hogy a rangos nemzetközi hölgy mezőnyben is megállja a helyét. Vivien bekerült a nők számára kiírt formula autós széria tartalék pilótái közé, ám ez azt jelenti, hogy nem kapott állandó pilótaülést. Ennek ellenére részt kell vennie minden versenyhétévgén, és készen kell állnia az éles bevetésre.

A hétvégén a DTM betétfutamaként rendezték az első versenyt, ahová a magyar tehetség új útitársával, egy gyönyörű Q8-as Audival érkezett. Az Instagram profilját aktívan használó sportoló pár nappal ezelőtt büszkén mutatta be a járgányt.

Azt nem tudni, hogy milyen felszereltséggel és erőforrással rendelkezik Keszthelyi Vivien Audi Q8-asa. Az viszont biztos, hogy Európában először a 286 lóerős, 3,0 literes V6 dízel (50 TDI), a 340 lóerős, 3,0 literes benzines (55 TFSI), valamint a 231 lóerős, 3,0 literes V6 dízel (45 TDI) erőforrással dobta piacra a német prémiumgyártó.

A sportosságából adódóan én azt feltételezem, hogy a W Series magyar résztvevője az 55 TFSI-t kapta.