Éves szinten több mint 1 500 000 motort gyártanak Győrben. Öt különböző Otto-, valamint három különböző dízelmotor-variánst, ezen felül egy elektromos meghajtás-családot készítenek 63kW (86 LE) és 470kW (639 LE) teljesítményintervallumban a világ legnagyobb motorgyárában. Egyszerre bizonyul hatékonynak, e mellett sportos és az autónnak lendületes dinamikát biztosít a Győrben készülő legkisebb méretű erőforrás. A vállalat három esztendeje gyártja a vállalat a háromhengeres, turbóval szerelt benzinmotort. Az eddig az Audi Hungaria által a VW-konszern számára legyártott darabszám több mint 360 ezer.

Az üzemanyag szivárgását innovatív módon vizsgálják

A győri telephelyen alapos ellenőrzésnek vetik alá a háromhengeres meghajtást kiszállítás előtt. Az üzemanyag vizsgálata az úgynevezett “szimarobot” segítségével zajlik. Ez a felépített üzemanyagkör tömítettségét analizálja. Ha benzint észlel, rögvest jelzi a rendellenességet. Biztosítja továbbá a robot a mérési eredmények visszakövethetőségét az elmentett adatoknak köszönhetően. E technológia nagy előnye, hogy a munkásoknak nem kell üzemanyaggal érintkezniük a “szimarobotnak” köszönhetően.

Audi motor

Az Audi Hungaria mellett a konszern több telephelyén készülnek az R3 1.0 TSI típusú motorok az Audi, a VW, a Seat és a Skoda modellek számára. Németországban, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Franciaországban és Spanyolországban kiemelkedően népszerűek az ezzel a meghajtással szerelt gépjárművek. Elsősorban városi forgalomra optimalizált modellekbe építik be a 95, 110 vagy akár 128 lóerős teljesítményre képes motort a VW-konszern gyártótelephelyein.

Audi motor

A háromhengeres benzines meghajtás négy különböző Audi modellbe (Audi Q2, A1 Sportback, A3 Limousine és A3 Sportback), öt Seatba (Seat Arona, Leon, Leon ST, Ibiza, valamint Ateca), hét Skod modellbe (Skoda Rapid, Fabia, Karoq, Scala, Kamiq, Octavia és Octavia Combi), valamint nyolc Volkswagen gépjármű típusba (Volkswagen Golf, Golf Variant, Polo, up!, T-Roc, T-Roc Cabrio, T-Cross és Virtus) épül.