2019. október 29. | 10:28

Zajlik az élet a Volkswagen-csoportnál.

A ŠKODA vezérigazgatója, Bernhard Maier cáfolta azt a hírt, miszerint a legnagyobb cseh autógyártó lesz a Volkswagen-csoport budget, vagyis olcsó márkája. Maier állítása szerint egyébként olyan nagy a kereslet az autóik iránt, hogy egyszerűen képtelenek kielégíteni az igényeket.

A VW konszern vezére, Herbert Diess egy kérdésre válaszolva azt mondta, hogy a ŠKODA megmarad a 10 és 20 ezer euró közötti ár-sávban, ezzel utalt arra, hogy a ŠKODA igazi márka lesz a kelet-európai piacoknak, miközben a SEAT fellép a prémiumkategóriába.

Az Izraelben zajló Smart Mobility Summit nevű rendezvényen Maier azt mondta az újságíróknak, hogy nem kell félteni őket.

„A napnál is világosabb a márkastratégiánk, amely 3 éve készült el, és az továbbra is helytálló.  A ŠKODA az egyik legtisztább márkaképpel rendelkezik az autópiacon. Az autóink iránti kereslet továbbra is meghaladja a kínálatot, különösen Európában” –jelentette ki Maier, aki a dolgozóknak írt belső levelében is leszögezte, hogya ŠKODA értékei a jövőben sem fognak változni.

Az elemzők egyébként 7.5%-os profitot várnak 2019-ben a ŠKODA-tól, ami a második helyre repítheti a cseh márkát a Volkswagen-csoporton belül (az első helyre a Porschét várják a hozzáértők). A VW konszernnel kapcsolatban egy másik jelentős hír is napvilágot látott a napokban, ha imádod a Lamborghinit, akkor erről az infóról nem szabad lemaradnod.

Ha kíváncsi vagy az autós világ legizgalmasabb híreire, akkor nézd meg az Alapjárat megújult hírműsorát!

Autocar

Csak a ŠKODA!

Skoda Storyboard