2020. április 07. | 10:46

Ezek a virtuális séták akár 45 percig is eltarthatnak.

Az új típusú koronavírus megjelenése és gyors terjedése miatt rengeteg országban vezettek be utazási korlátozásokat, emiatt az utcák mellett az autókereskedések is kiürültek. A szalonokban ott ácsorognak a gazdátlan új autók, amit a kereskedők nem tudnak értékesíteni, mivel a potenciális ügyfelek otthon ücsörögnek az idejük nagy részében. A Lincoln gyorsan alkalmazkodott az új helyzethez, és az autóvásárlási folyamat egy részét áthelyezi a virtuális térbe.

A Lincoln Showcase néven futó program lényege az, hogy az ember a számítógép előtt ülve is körbejárhatja majd azt a modellt, amire már korábban szemet vetett, de a bevezetett intézkedések miatt most nincs lehetősége arra, hogy személyesen is felkeresse az adott autószalont. Előbb persze időpontot kell foglalni, utána azonban megkezdődhet a virtuális túra a kiszemelt autó körül.

A virtuális túra során a Lincoln egyik helyszínen tartózkodó alkalmazottja kamerával a kezében körbesétálja a kocsit, és közben serényen válaszolgat minden felemerülő kérdésre. Az ügyfelek egy ilyen „séta” során 30-45 percig legeltethetik a szemüket a hőn áhított négykerekűn, amit kívülről és belülről is alaposan megmutogatnak nekik.  

A Lincoln két szalonban is rendez majd virtuális túrákat, és akit meggyőznek a látottak, az majd kérheti, hogy a kocsit vigyék ki a lakhelyéhez, hogy tudjon vele menni egy próbakört. Az ügyfeleknek tehát az autóvásárlás során egyetlen egy alkalommal sem kell betenniük a lábukat az autókereskedésbe, a közösségi távolságtartásnak pedig ugye pont az a lényege, hogy minél kevesebb emberrel érintkezzünk a járványhelyzet idején. A virtuális túra tehát a kereskedőknek és a vásárlóknak is kiváló alternatívát nyújt ezekben az időkben.

Mondjuk a kínálat egyelőre nem túl bő, első körben csak a Lincoln Aviatort és a Lincoln Corsairt lehet tüzetesebben szemügyre venni a gép előtt tespedve, de a hírek szerint később a többi modell is bekerül a menübe, köztük lesz a Lincoln Navigator is.