Audi A4, A6 és A8
1994-ben az Audi új névrendszert vezetett be autóinál, számok helyet betűkombinációs rendszer jött és be is mutatta az új névadás első három szülöttjét: az A4-et, az A6-ot és az A8-at, három szedánt, amelyek korábbi modelleket váltottak. Az A4 a 80-ast, az A6 a 100-ast, az A8 pedig a V8 nevű Audit váltotta.
Az A4 első generációját B5-nek kódnévre keresztelték, és a Volkswagen-csoport B5 platformjára épült, a Volkswagen Passat új generációjával osztozva. A modell hátsókerék-meghajtást és hosszanti elrendezésű motort kapott. Eredetileg négyajtósként mutatták be, 1995-ben viszont a kombi változat is megjelent.
A Volkswagentől megszokott módon tucatnyi motorvariáció közül választhattak a megrendelők: 1,6 literes volt a legkisebb benzinmotor, a csúcs pedig a 2,8 literes, V6-os SOHC motor volt, amivel az autó a gyártó szerint 8,2 másodperc alatt tudott 100 km/órás tempót elérni. Dízel terén 1994-ben csak két verzió közül lehetett választani: 88 és 106 lóerős, 1,9 literes TDI állt rendelkezésre.

Hasonló volt az A6-os bemutatója is, amely már nagyobb méretű szedánnak számított. Ha valaki az A4 elnevezését nem értette, akkor most kapaszkodjon, mert az első A6 sem ezen a kódnéven, hanem C4 vagy Typ 4A-ként futott, amit egyébként az előd 100-as modell utolsó generációjától vett át, sőt, szinte inkább a 100-as faceliftjeként is lehet nevezni.
A tervezők új első és hátsó fényszórókat adtak a modellnek, valamint új hűtőmaszkot, amelyek megegyeztek a többi új A-szériás modellel. A motorváltozatok legtöbbje megmaradt a 100-asból, de új verziókat is ajánlott az Audi: 1,8 literes, 2,0 literes soros, és 2,6 és 2,8 literes, V6-os motorral is elérhető volt az A6-os. Dízelből itt is két motor volt elérhető, 1,9 vagy 2,5 literes TDI, előbbi ugyanaz a motor volt, mint az A4-es erősebb dízelese.
A három modell közül az A8-as jelent meg leghamarabb, az első generáció D2 kódnéven debütált 1994 márciusában a Genfi Autószalonon. A Volkswagen Csoport D2 platformjára épült, ezzel csökkenteni tudták a jármű súlyát. Az A8-at az Audi prémium szedánjának szánták, elérhető volt L, azaz hosszabbított változatban is, ezzel tíz centis plusz lábhelyet adott a hátul utazóknak. Az ellenfél persze a Mercedes-Benz S-osztálya és a BMW 7-es szériája volt, de külföldi rivális volt a Lexus LS és a Jaguar XJ is, utóbbi szintén 1994-ben jelent meg.
2,8 literes, V6-os és 4,2 literes, V8-as motorváltozatokban volt elérhető az A8-as, de a későbbi években még rengeteg motorváltozatot adtak hozzá a modellhez.
Mindhárom nagyon kelendő volt Magyarországon, főleg importálták az ezredforduló környékén, ezért még ma is könnyen lehet egyet-egyet észrevenni az utakon. Sajnos a legtöbb elég rossz állapotban van, mivel mindhárom modell jó teherbírású volt, ezért szinte mindenre is befogták őket itthon, de lehet azért találni egy-egy kitűnő darabot is köztük.