2023. március 31. | 09:52

A férfi azt mondja, hogy ez típusbetegség az olasz márka modelljeinél.

Akiknek volt birtokában sportautó, az tudja, hogy fenntartási költségeit még csak össze sem lehet vetni egy hagyományos autóéval. Főleg, hogy ha egy olyan ritkaságról beszélünk, mint egy hegyesebb Ferrari.

Egy amerikai férfinak az első bökkenőnél elszakadt a húr és inkább eladta Ferrariját. Ennek csupán annyi az előzménye, hogy az autónak elkezdtek beragadni a gombjai, így elvitte szervizbe.

A férfi olyan felháborító számlát kapott, hogy úgy döntött, megosztja azt egy közösségi oldalon. Ebből kiderül, hogy 7542 dollárt fizetett a gombok cseréjéért anyagárban, ami átszámolva 2,64 millió forint. Azt sajnos nem csatolta mellé, hogy milyen Ferrariról van szó.

Az viszont kiderült, hogy 10 évig volt nála az autó, ez idő alatt pedig csupán bő nyolcezer kilométert tette bele. Elmondása szerint nem azért mert nem akarta használni, hanem mert az autó állandóan rossz volt.

Eleve fizetett egy 10 ezer dolláros számlát (munkadíjjal együtt) a ragadós gombokra, ez átváltva 3,5 millió forint. Ezután 15 ezer dollár ment el a kerékcsapágyak cseréjére, ami újabb majdnem 5,3 millió forintot jelent.

A végén pedig a fényszórók LED-berakását is rendbe kellett szedni, mert kiestek a helyükről, ez további 4000 dollár, azaz 1,4 millió forint. A végére pedig még direkt odaírta, hogy a szerviz utak további 1500 dollárt, az eddigi tételekhez képest jelentéktelen félmillió forintot vittek el.

Ezeket a tételeket csak kiemelte, a férfi elmondása szerint jóval többet költött még a Ferrarira. Most viszont elege lett és úgy döntött, hogy elengedi a dolgot.

Helyette most vett inkább egy Chevrolet Corvette C8-at. Ez a Corvette-család első középmotoros sportautója, és a férfi elégedettebb is az autóval. Elmondása szerint a GM jobb Ferrarit csinál, mint az olaszok.

Depositphotos