Az amerikai nemzeti hős számba menő motocross versenyző arcpirítóan tereli az STi Imprezát.
Pastrana neve már korábban felmerült a Gymkhana sorozat kapcsán, mivel a freestyle motorcross atyja, mára már nem csak két keréken dobja rutinosan a szaltókat. Az amerikai rallikrossz bajnokságban és a ralliban is terelgeti az Imprezákat, de most valami sokkal testhezállóbb kaszkadőrködést mutatott be. Ken Block most hátradőlt egy rendezői székbe, ahogy a nagy hollywoodi színészek is csinálják, és átadta a kormányt Travisnek.
Én őszintén szólva a nyálcsorgás mellett némiképp fenntartással kezeltem mindig a Ken Block féle parádézós tevékenységet, valahogy túl begyakoroltnak éreztem az egészet, még az égig érő menőfaktorral együtt is.
A friss premierben egy nem alapszinten megépített Subaru Impreza STI-vel szaggatja fel Annapolis, vagyis a szülővárosának aszfalt csíkjait Amerikában. A különleges WRX STi 862 lóerőt és 900 Nm-t állít elő egy 2,3 literes négyhengeres boxermotorral, brutális közel 3,5 baros töltőnyomás mellet. Így nem is csoda, hogy játszi könnyedséggel pirítja le 245 széles utcai slickeket a 18-as felnikről. Az autó stabilitásáról még egy extra aerodinamikai csomag is gondoskodik, hogy minden tökéletesen alkalmazkodjon Pastrana szárnyalásaihoz.
Bár a gyakorlatok között Block arca is szórakoztató volt a maga kifejezetlenségével, Travis mimikája mindent visz. A dokk jelenetnél levegőbe lógatott hátsókerék és hason csúszás borzasztóan flegma mozdulat, még a sofőr rémült szemeinek láttán. Kár, hogy a korai Block videókban nem hagytak benne ilyen jeleneteket, pedig a nyomokból látszott, hogy ő is megcibálta párszor a sors bajszát a víz felett.
Pastrana tökélyre fejlesztette a motorizált eszközökkel repkedést, így ebből a videóból sem maradhattak ki a brutális ugratások. Remélem még sok ilyen elmebeteg videót látunk tőlük!