A Ford 2 plug-in hibridet szán a kínai piacra

Frissítve:
2018-11-02, 16:19

A Ford felfedte terveit a kínai piaccal kapcsolatban, hogy 2025-re széles palettával rendelkezzenek az elektromos, plug-in hibrid és egyéb elektromos járművekkel

A Mondeo Energi (amit Észak-Amerikában Fusion Energi néven forgalmaznak) 2018-ra fog a kínai piacra érkezni, hogy 5 éven belül egy teljesen elektromos kompakt SUV-ot tudjanak a piacra dobni.

Ford Mondeo Energi kína

A Ford gőzerőkkel igyekszik terjeszkedni Kínában, főleg úgy, hogy a Kínai kormány erősen támogatja az alternatív meghajtású autókat

Annak ellenére, hogy mindenki fejében a világ egyik legnagyobb környezetszennyező országaként él Kína, a kínai kormány hatalmas erőfeszítésekkel igyekszik megújuló energiaforrásokra átállni és ezzel párhuzamosan az elektromos autókat is erős támogatásban részesítik.

A Ford úgy számol, hogy 2025-re az eladott új autók 70%-ban lesz valamilyen elektromos hajtás Kínában, ezért 2020-ban a is megkezdi az elektromos erőforrások gyártását és a nankingi kutató létesítmény folyamatosan fogja monitorozni a kínaiak igényeit az elektromos autókra.

A nankingi egységük már most azon dolgozik, hogy minél jobb megoldást találjon az elektromos erőátviteli rendszerekre, akkumulátorokra és végzik majd a homologizációs engedélyeztetéseket. Továbbá a kutatóintézet a része lesz egy globális fejlesztőgárdának, aminek keretében a következő generációs hibrideket és plug-in hibrideket is fejlesztik.

Ford Mondeo Energi motor

A Ford szerint 2025-re a kínai autók 70%-át adják majd el valamilyen elektromos hajtással

A Ford korábban bejelentette, hogy 4.5 milliárd dollárt szán az elektromos hajtások fejlesztésére, emellett 13 új részben- ill. teljesen elektromos járművet szeretnének, ebből 7-tel az elkövetkező 5 évben szeretnének megjelenni a piacon.

Ebben a tervben szerepel egy kompakt SUV kifejezetten a kínai piacra, ami várhatóan 450 km-t fog tudni megtenni egyetlen feltöltéssel.

A kínai piacra a gyártást a Changan autógyár csungkini üzemében végzi majd a Ford, innen fognak kigördülni a Ford Mondeo Energik, ami a második plug-in hibridje lesz a Fordnak a kínai piacon a Ford C-Max Energi után (amit kifejezetten flottaautóként értékesítenek Kínában).

Forrás:

További autós hírek

Amikor a körforgalomban Vin Dieselnek képzeled magad, de a közönség nem értékeli a produkciódat – írta legújabb pofátlan(TAN)ító videójához a…

A statisztika szerint egy átlagos budapesti közlekedő 162 órát, azaz majdnem egy hetet ül a forgalmi dugóban – írja az…

Olvasónk, akitől a videót kaptuk az alábbi sorokat írta: “A hölgy a Hungária krt-ról forgalommal szemben próbált lekanyarodni a Kerepesi…

Ausztriában a legkeményebb a helyzet. Ott súlyos büntetést is kiszabhatnak a dashcamet használók ellen. Tiltott még Luxemburgban és Portugáliában a…

Durván megemelte árait az elektromos autók töltőpiacának egyik meghatározó szereplője. – írja a hvg.hu Az Ionity hálózata hatalmas teljesítménnyel képes…

Kapcsolódó írások

Ford Focus ST
2019. április 04.
Az amerikai autógyártó fel szerette volna húzni Focus és Fiesta bestseller modelljeinek teljesítményét, ám mindezt nem nagyobb lökettérfogatú motorok beszerelésével képzelte el
hibrid Ford modellek bemutatója
2019. május 09.
Az amerikai gyártó már jóideje szemezget az alternatív megoldásokkal, most viszont gyakorlatban is bizonyítani kíván
1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
1965 Mercury M-100, piros, pickup, elölnézet, oldalnézet, jobbról, RM Sotheby’s
2019. december 26.
1965-ben a Mercury kanadai divíziója bemutatta a 4. generációs M-100-as pickup átdolgozott változatát. A kistehert csak Kanadában értékesítették, ami sokban egyezett a vele kortárs Ford F-100-assal