Az ötödik alkalommal megrendezett cégautó konferencia idén magával hozta többek között a Peugeot, BMW, Opel és a Nissan modelljeit is. De vajon mit tartogatott még a seregszemle?
A Budapesti Auto Show első napját tekintettük meg a Millenáris Parkban, ahol a már fent említett gyártók között a Ford, a Jaguar, a Nissan és a SEAT modelljeit is megcsodálhattuk újra a frankfurti szalon után. A szemle mellett a HVG ötödik alkalommal tartotta meg Cégautó konferenciáját, ahol leginkább a céges autó-tartás előnyeit, buktatóit ismerhettük meg, ezen kívül még a jövőben előtérbe kerülő önvezető autókról és mobilitásról volt szó.
Nagy áhítattal figyeltük a húsz percenkét helyet cserélő előadókat. A konferencia leginkább a vállalati flottamenedzsment legfontosabb kérdéseit járta körbe több márkaimportőr, szolgáltató és szakember segítségével. Az autóipari trendek, fejlesztések és gazdasági megoldások ismertetése által egy átfogó képet kaphattunk. A legérdekesebb talán Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnökének előadása volt.
15 órától kelt életre valójában a rendezvény, mely nem nélkülözte a legújabb modelleket, sőt a hazai premierek leleplezését sem. Természetesen nagyrészt SUV-ok alkották a palettákat, bár a B épület terme közel sem nyújtott akkora teret a rendezvénynek, mint vártuk. Abból a szempontból viszont családias volt a hangulat, hogy bátran odamehettünk kérdezősködni a standokhoz, ahol a tesztvezetések időpontjait is le lehetett fixálni, és könnyedén össze tudtuk hasonlítani a versenytársakat hasonló termékeit. A Crossland X és a Peugeot 5008 hosszas vizslatása után arra jutottunk, hogy a francia-franciák modellje sokkal izgalmasabb, az Opel dizájnja szinte eltörpül mellette. Ezen felbuzdulva választottuk tesztalanyunknak az 5008-at, még ha rövid, dugóban araszolós időre is.
Budapest Auto Show - Jaguar XF Sportbrake
Budapest Auto Show - Peugeot 5008