2019. április 10. | 13:28

Az olasz Casil Motors újraöltözteti a legendás Ferarri modellt a 328-at, az eredmény mintha egy videójátékból érkezett volna a neve pedig BB3X8

A Las Vegasban székelő Casil Motors műhely egy kis olaszos stílussal fűszerezte meg legújabb resto-mod projektjét. Az elkészülő jármű alapja egy Ferrari 328 és az előzetes bejelentés szerint összesen 30 darabot alakítanak át a megrendelőknek.

A végső megjelenés úgy fest, mintha egy videójátékból rántották volna ki a Ferrarit. Mondhatnám akár úgy is, hogy „SZÉTADOM” ezeket a sárvédőív szélesítéseket és a widebody kitet amit rávágtak a 328-asra. A Casil elmondása szerint minden body elem karbon-kevlárból van, tehát az első lökő, a koptató, a motorháztető, a hátsó negyed elemei, és a ducktail spoiler.

Az összhatáshoz hozzájárul még a targa tető, ami szintén ultra könnyű karbon-kevlár anyagból készült, a ködlámpákat a 288 GTO-ról emelték át, valamint találhatsz még két alumínium diffúzort és egy módosított hátsóablak párt is a változtatások között. A teljes kiállását az autónak a GT3-stílusú oldal tükrök koronázzák.

A gyári szürke fényezés az évek alatt nyilván megkopott minden darabon, ennek ellenére a Casil úgy nyilatkozott, hogy megpróbálkoznak a gyári fény visszaállításával. Persze ez még nem biztos, és az sem kizárt, hogy egy másik színt kevertetnek hozzá.

A belteret Alcantara és hasított bőr uralja, egy lehelletnyi vintage-hatással megspékelve. A tuning műhely elmondása szerint minden darabba kerül egy pár vintage-stlye Bride karbonszálas kagylóülés, csak hogy tartsák a retró érzetet, valamint egy flat-bottom Momo kormány, ami szintén erősíti a Vintage-életérzést.

Kívül és belül egyaránt minden homokszórt elemet 3 különböző árnyalatban kínál majd a tuningcég, amelyet világosnak, sötétnek és magnézium színűnek neveztek el, nem túl kreatívan. Ezen felül a műhely azt a lehetőséget is felkínálja, hogyha valamely részlet nem tetszik az autóban, akkor lehetőség van bármely elem cseréjére és egyedi kivitelezésére.

A motorháztető alatt is lesznek módosítások, hiszen a gyári 3,2 literes V8-ast, amely 400 lóerőt generál, megtámogatják egy Bosch üzemanyag-befecskendezővel valamint Jenvey fojtószelepházakkal. Minden darab kap egy nyitott kulisszás manuális váltót, amely szintén beleillik majd a retrós stílusba.

A cég még hozzávág minden darabhoz egy egyedi hűtőradiátort, egyedi kipufogócsonkot és egy egyenes-nyitott rendszerű kipufogót. Természetesen a resto-mod Ferrarik alá bekerül egy légrugós rendszer is, amelyhez szorosan kapcsolódnak a Willwood fékekkel felszerelt Rotifrom felnik takaros Toyo zoknikba csomagolva. Így lesz a klasszikus Ferrariból egy modern csoda.