2020. április 19. | 07:44

A japánok felfrissítették sportautójukat 2021-re.

A 2017-ben elindított LC 500 esetében elérkezettnek látták az időt a modellfrissítésre. Az átdolgozás egyik fontos hozadéka, hogy 10 kilót lefaragtak a tömegéből, ám még így sem nevezhető pehelysúlyúnak az LC a maga 1,9 tonnájával. Kicsit puhább lett a futómű, valamint felfrissítették a 10 fokozatú automata programozását is. Beiktattak egy ún. Active Cornering Assist rendszert, amely nyomaték vektorálással segíti a szűk kanyarokban való gyorsabb befordulást. A hátsókerék-kormányzáson is reszeltek egy kicsit, valamint javítottak a fék adagolhatóságán. Ami pedig a legfontosabb, megtartották a V8-at a V6-os hibrid kiadás mellett.

Ami a külső illeti, vannak új könnyűfém felnik a palettán, valamint izgalmas fényezésekkel bővült a kínálat. Az egyik az UX-en már látható narancs, a másik pedig a 2019-es LC 500 különkiadásának zöld árnyalata. A beltérben is történtek módosítások, immáron alapárasnak számít az Android Auto és az Apple CarPlay rendszer a 2021-es modellben.