2019. március 16. | 19:55

Autóversenyzés testközelből címmel tartott előadást a Budapest Corvinus Egyetemen a 18 éves hölgy és az Audi magyarországi márkaigazgatója

2019. március 13-án szerdán került sor a Budapest Business Club által szervezett nem mindennapi eseményre, melynek fő tematikája Keszthelyi Vivien és az Audi kapcsolatának története, valamint a együttműködésük jövőképe volt. A világ legifjabb háromszoros túraautó bajnoka mellett Mátrabérci Sándor, a négykarikás autógyártó hazai márkaigazgatója a cég üzleti- és kereskedelmi terveibe is bepillantást engedett.

Az előadáson bárki részt vehetett, aki a Facebook esemény leírásában található linken regisztrált. Sokan meglehetősen korán érkeztek, és izgatottan várták a 17:30-as kezdést. A SportKlubról ismerősen csenghet Világi Péter neve, a TV-s műsorvezető konferálta fel a főszereplőket.

Keszthelyi Vivien felvezetésként karrierje kezdeteiről és legjobb eredményeiről mesélt a nagyközönségnek, és vázolta, hogy az Audi Sport Racing Academy milyen kulcsfontosságú szerepet játszott abban, hogy eljusson, oda, hogy a Formula 3-ban mérettesse meg magát.

„14 évesen kerültem az akadémiára és rengeteget tanultam az ott eltöltött 3 év alatt. A vezetéstechnikai tréningektől kezdve a kommunikációs gyakorlatokon át a fizikai felkészítésig minden területen fejlesztettek, még matek óráim is voltak, ahol a gumikkal és a pilótákra nehezedő különböző erőhatásokkal foglalkoztunk" - mondta Vivien.

Ezt követően az ifjú titán rátért versenyautóján megjelenő állandó színek jelentősségére.

„Már az Audi Sport előtt is piros- fehér-fekete volt az autóm, mert úgy éreztem, hogy ez egy olyan külső, ami az én mentalitásomat képviseli, az én harcomat segíti. Nagy szerencse, hogy a személyiségem és a színeim harmóniában vannak Audi Sport színeivel, ami a piros a fekete és az ezüst. A közös munka jegyében az autó dizájnján is igazítottunk, a fehér szerepét átvette az ezüst, ezzel pedig még hitelesebben tudtam képviselni őket" – osztotta meg gondolatait Keszthelyi Vivien.

Mátrabérci Sándor rátért arra, hogyan válaszották ki Vivien első utcai autóját, amit pártfogoltjuk rendelkezésére bocsátottak, amint megszerezte a jogosítványt.

„Vivi autóválasztásánál fontos szempont volt az, hogy aktuális, friss modellt biztosítsunk számára. Így esett a választásunk az új Audi Q2-re, ami egy vagány fiatalos városi SUV a kor igényeinek megfelelő infotainment rendszerrel felvértezve. A Q2 modellcsaládon belül pedig egy 2.0TFSi quattro modellt választottunk, ami a maga 190LE-jével, ráadásul piros színben igazán Vivihez illő darab. Természetesen a jobb felismerhetőség és láthatóság kedvéért egy egyedi Vivire szabott dizájnnal dekoráltuk fel" - mondta Mátrabérci Sándor.

 

Immáron 3 esztendeje dolgozik együtt Vivien és az Audi, a kapcsolat pedig annak ellenére folytatódik, hogy a 18 éves hölgy a formula autózás felé fordult, s legutóbb a Formula 3-ban szerepelt.

„Az alapok nem változnak, annak ellenére, hogy Vivi nem Audi pilótaként fog versenyezni. Igazából a márka mellette áll az elmúlt évek szorgalmas kitartó munkája miatt, és azért is, mert továbbra is úgy gondoljuk, hogy az általa felépített kommunikációs csatornák fontos részét képezik a kommunikációnknak. Természetesen Vivi napi szinten továbbra is Audit fog használni" – fejtette ki gondolatait a négykarikás gyár magyar márkaigazgatója.

Mátrabérci Sándor némi jövőképet vázolt az Audival kapcsolatban egy önálló előadás keretein belül, külön kitérve az új, teljesen elektromos meghajtással rendelkező e-tron modellre.

A közönségtől elektronikusan beérkező kérdéseket 20 percben válaszolták meg az előadók. Vivien elárulta, hogy a turbómotort preferálja a szívómotorral szemben, míg a Forma-1-ben nem meglepő módon Lewis Hamiltont látja a legkomplettebb pilótának. A 2019-es Magyar Nagydíjon ismét ott lesz, ahol alighanem a brit bajnokesélyessel is összefut majd.

Az előadás záró akkordjaként a közönség tagjai autogramot kérhettek Keszthelyi Vivientől, és közös fotók elkészítésére is lehetőség nyílt.

Team VRS sajtóanyag