2019. április 24. | 16:45

A Ferrari finn világbajnoka a 2018-as szezon végén elhagyta a vörös istállót és az Alfa Romeo Racinghez szerződött, mint kiderült, nem egyedül

Kimi Räikkönen népes szurkolótáborral rendelkezik egyedi, szűkszavú és odamondó stílusa miatt. Nyilván a rajongók követik őt a pályafutásának következő állomására is, akárcsak a thaiföldi Singha sör, mely a 2007-es világbajnok személyes szponzora már négy éve.

A márka viszonylag régóta jelen van a Formula 1-ben. A kezdetekben, vagyis az évtized első felében a Red Bullt színesítette, majd a Ferrarin tűnt fel támogatóként egészen a 2018-as szezon végéig. Idén már a C38 orrán és pilótafülkéjének oldalán látható a sárkányos cégér.

"Az egész úgy történt, hogy tavaly kaptam Kimitől egy e-mailt, amiben elárulta, hogy szeretne valamit továbbra is együtt csinálni, mert szereti a márkát. A Singhánál azt hittük, hogy valami tréfa a dolog, de aztán kiderült, hogy az Alfa Romeóhoz igazol. Látjuk a potenciált az alakulatban, hiszünk a csapatban és Kimiben, máskülönben nem váltottunk volna" - mesélte Voravud Bhirombhakdi, a Singha alelnöke.

Az sem volt utolsó szempont, hogy a cég kifizetődőbbnek találta, ha a finn pilótával kapcsolják össze és nem a vörösökkel. Még egy nyomós érv, hogy a kisebb költségvetésű Alfán ugyanazért az összegért nagyobb jelentőségű megjelenést kap az aranysárkányos márka.

  • Címkék:
  • F1