Valljuk be, hogy az ablaktörlő lapátok nem különösebben izgalmas tárgyak, a legtöbben éppen csak beugrunk valahova venni egy párat, és reménykedünk benne, hogy legalább egy-két évig kitartanak. De miért is kellene ezeket az unalmas darabokat megvásárolnod, ha beszerezheted a BFGoodrich off-road ablaktörlő lapátjait is?

offroad ablaktörlő pár a doboza mellett

Ha azt szeretnéd, hogy „gumiabroncsok” legyenek a szélvédődön, és esőben vagy hóesésben ezek kecses siklását nézegetnéd, akkor ezt neked találták ki. A terep-ablaktörlő lapátok a BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 abroncsaiból merítettek ihletet, emiatt igencsak terjedelmesek és a terepgumik futófelülete köszön vissza a megjelenésükben. Remélem, azért kiérződik némi irónia az irományomban, de nézzük meg, mit is tudnak ezek a csodák.

Szerencsére azért valahol kihasználhatóságában is visszaköszön az off-road élmény, a lapátok speciális „X-flex” csatlakozással bírnak a szélvédővel való maximális érintkezés érdekében, valamint „Scrub-X extreme” időjárási teljesítmény technológiával rendelkeznek, hogy a lehető leghatékonyabban távolítsa el az esőt, a havat, a sarat és egyéb szennyeződéseket. Ha ez még mind nem lenne elég a marketinges áradatból, akkor a „Secure-X Connector” elnevezésű csatlakoztatási lehetőség szuperkönnyű telepítést ígér.

A maguk 80 dolláros árazásával sokkal többe kerülnek, mint egy hagyományos ablaktörlő. Bármennyire is áprilisi tréfának tűnik a dolog, a gyártó véresen (sárosan) komolyan gondolja, olyannyira, hogy szerinte ez egy élvonalbeli újítás lesz az off-road világában, hiszen arra lett tervezve, hogy legyőzze a terepadottságok kihívásait.

Isteni szerencse, hogy eddig nem igazán láttunk Jeep Wranglereket összetörni amiatt, mert a hagyományos ablaktörlő lapátokat használták.

Ha szívesen megnéznéd, hogyan cseréld rutinosan, akár erre a csodás lapátra az ablaktörlőidet, nézd meg az erről szóló videónkat!