A motorválaszték kezdetben háromtagú lesz.
Megérkeztek az első olyan hivatalos gyári fotók, melyeken az új BMW 2-es Coupé szemrevételezhető. A kompakt négyüléses a BMW Group mexikói gyárában készül majd.
Az új BMW 2-es Coupé 105 mm-rel hosszabb (4537 mm) és 64 mm-rel szélesebb (1838 mm), ugyanakkor 28 mm-rel alacsonyabb (1390 mm), mint a közvetlen elődmodell. A tengelytáv 51 milliméterrel, 2741 mm-re nőtt. A nyomtávok is változtak, ezek az első tengelyen 54 millimétert (1575 milliméterre), míg a hátsó tengelyen 31 millimétert (1587 milliméterre) növekedtek. Az új BMW M240i xDrive Coupé esetében 63, illetve 35 milliméter a növekedés mértéke.
A vese alakú hűtőrács-párt vízszintesen nyújtották el a tervezők, a klasszikus lamellák helyén pedig függőlegesen elrendezett légterelő lapok kaptak helyet. Utóbbiakat az autó vezérlőelektronikája automatikusan kinyitja, amikor a motornak hűtőlevegőre van szüksége. Az alapfelszereltségként kínált, teljes LED-technológiás első fényszórók a frontrész két szélére lettek pozícionálva, az ikonikus BMW 02 után mindkét oldalt egyetlen, kecsesen ívelt fénydizájnnal. Az opcionális extrafelszereltség részeként a modellhez az elvakítás-mentes, adaptív LED-technológiás első fényszórók is megrendelhetők.
A jármű egyedi stílusjegyei között említendő a számos nagyméretű, fényes felület, a dinamikusan ereszkedő tetőív és a légterelő szárnnyá emelkedő csomagtérajtó is. A modell erőteljes hátsó kialakítása vízszintesen elnyújtott felületekre épül.
Az utastérben nagy meglepetések nem várnak ránk, a középkonzolon elhelyezett multimédiás képernyő alapból 8,8 colos, de a 10,25 colos egység is kérhető. Az új BMW 2-es Coupé csomagterének térfogata 390 liter. A raktér nyílásának alsó peremét a tervezők az előző Coupéhoz képest 35 milliméterrel lejjebb helyezték. Az opcionális extrafelszereltség részeként a modellhez levehető vonóhorog is elérhető, amellyel az új BMW 2-es Coupé akár 1600 kilogrammot is vontathat.
A futómű kapcsán érdekesség, hogy a felhasznált alkatrészek többségét eredetileg a BMW 4-es sorozat modelljeihez fejlesztették ki, így a mérnökök azokat az új BMW 2-es Coupé sajátosságaihoz igazítva építették be a modellbe. A BMW M sport futómű a rugók és a rugóút-szinkronizált lengéscsillapítók még gyorsabb rendszerreakcióját kínálja, változó áttételű sport kormányművel kiegészítve.
A motorválaszték csúcsán a soros hathengeres benzinmotor trónol: az új BMW M240i xDrive Coupé motorházteteje alatt dolgozó 3,0 literes motor 374 lóerős maximális teljesítménye nem lebecsülendő. Ehhez 500 Nm csúcs forgatónyomaték társul, a modell 4,3 másodperc alatt teljesíti a 0-100-as sprintet.
Az új BMW 220i Coupé meghajtásáról egy új négyhengeres benzinmotor gondoskodik (184 lóerő, 300 Nm forgatónyomaték), a motor 245 lóerő maximális teljesítményre képes változatát az új BMW 230i Coupé kapja meg, mégpedig jövő nyártól.
Az új BMW 220d Coupé négyhengeres dízelmotorjában kettős megfúvású turbófeltöltő és 48 Volt kapacitású mild-hibrid technológia biztosítja a korábbinál erőteljesebb és hatékonyabb működést. A 2,0 literes egység maximális teljesítménye 190 lóerő, csúcs forgatónyomatéka pedig 400 Nm.
A bajorok az összes motorváltozatához alapfelszereltségként kínálják a nyolcfokozatú Steptronic automataváltót. A sport automataváltó rajtautomatikát is tartalmaz, ez opcióként bármelyik motorhoz hozzácsapható.
Természetesen az új 2-es Coupé is kapott vezetést támogató rendszereket, a gyártó alapfelszereltségként kínálja a frontirányú ütközésre figyelmeztető rendszert, a sebességkorlátozásokra figyelmeztető rendszert, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert és az automata fékező funkcióval dolgozó tempomatot is. Ezeken felül további rendszerek is kérhetők az extrafelszereltség részeként.
BMW