2020. június 02. | 12:25

Imádom a stance stílust és a tuningot, de ez már valahogy túl sok.

Manapság már egymillió megoldása van egy autó módosításának, sőt, van olyan ország, ahol hagyományt csinálnak ebből. Az egyik legfurcsább és legszembetűnőbb stílus a stance, amit sok ember egészen egyszerűen nem tud hova tenni. Különösen ennek a Toyota GT86-nak az esetében.

Az autóról képeket ide kattintva találsz.

Előfordult már, hogy néhány ember átesett a ló túloldalára a tuningolást illetően, nos, ez most sem volt másként. Ami elsőre szembetűnhet, az a kerekek dőlésszöge, ami olyan szinten negatívba ível, hogy azt már nézni is fáj. És nem csak a szemnek fáj ez a változtatás, hanem magának az autónak is, hiszen ezzel nehezebb lett a vezethetősége és kezelhetősége egyaránt. Az építés folyamatát megtekintheted alább a videóban:

Lényegében láthatod, hogy a keréknél minimum 30 fokos dőlésszög van, ami azt jelenti, hogy a gumiabroncsnak csak egy icipici vékonyka része érintkezik az aszfalttal, a maradék rész érintetlen marad.

A stance stíluson belül is vannak különböző megoldások azt illetően, hogy hogy lehet az autót módosítgatni. Vannak, akik csak szimplán kivágnak a rugókból, hogy lejjebb üljön az autó. Ez a Scion FR-S viszont más tészta, hiszen ebben állítható airride rendszer van, amely lehetővé teszi a kasztni magasságának állíthatóságát.

Ennél a GT86-nál olyan nem létezik, hogy hasmagasság, ugyanis, amikor teljesen le van engedve az autó, porrá van ültetve. Szépnek szép, de sajnos kevés olyan hely van itthon és szerintem a világban is, ahol normálisan lehetne közlekedni egy ilyen autóval. Neked mi a véleményed róla?