A bajorok sportszedánjának következő kiadását már javában tesztelik.
A G80 kódjelű új M3 elég szélesen terpeszt, a felnik mögött pedig jókora fékek látszódnak. Az egyelőre erőteljesen álcázott BMW hátulján jól látható a négy kipufogóvég, az autó orrán pedig a 4-es sorozat hűtőrácsa látható, valószínűleg ezzel különböztetik majd meg a „mezei” hármasoktól.
A géptető alatt a 3,0 literes, duplaturbós hathengeres motor dolgozik, amely az S58 kódot viseli. Az M3 és M4 modellek 480 lóerőt, míg a Competition kiadások 510 lóerőt teljesítenek. Hatos manuális váltóval is kínálják majd az M3-as alapmodelljét, a Competition pedig 8 fokozatú automatát kap. Az alapesetben hátsókerekes autót természetesen xDrive összkerékhajtással is lehet majd kérni. A hírek szerint kb. 60 kilót faragtak az M3 súlyából, amely mindenképp jó hatással lesz a menetdinamikára.
Az M3 és az M4 is 2020 szeptemberében mutatkozik be, az első példányok pedig 2021-ben érkezhetnek meg a kereskedésekbe.
Nyitókép: Bimmer Post