Aszondod spoiler meg leszorítóerő?

Közzétéve:
2019-04-30, 09:52

Jó vicc, itt egy 1600 lőerős Nissan GT-R ami Bosozoku autókat megszégyenítő szárnyakat kapott!

A múlt héten már esett szó arról, hogy a következő generációs GT-R ugyan milyen lesz majd, és hogy milyen lett az 50. évfordulós kiadás, hiszen az R35 karosszériát elméletileg kifuttatja a gyártó. Nos, valószínűleg a most következő gép „túlzásaira” azért senki sem gondolt. Bemutatom a Nissan R35 GT-R Hillclimb Special darabot, aminek akkora szárnyai vannak, hogy lassan repülőnek is hívhatnám.

Természetesen nem a Nissan kezei közül származik a brutálisan felvértezett hegyi autózásra szánt Skyline, egy utólag módosított, azaz aftermarket darabról van szó, amely sorozatgyártásba sosem kerül majd. Az elkövető egy Franco Scribante Racing nevezetű csapat, a kreálmányról pedig gyanítható, hogy nem a gyalogosok védelme volt az első szempont.

Scribante Racing Team Hillclimb Special Nissan R35 GT-R szárnyakkal, szemből egy flexelő szakemberrel

Minden látható felületre került egy spoiler, nem csak hátra, ahogy azt ép ésszel várnád. Először is, ha szemből nézed, már-már viccesen nagy beömlőt faragtak a GT-R pofájára valamint a Forma-1-es autókról ismerős, akár hókotrásra is alkalmas brutál nagy splitter fölé került még egy orbitális szárny, amelyet jó esetben hátul várnál megjelenni a kocsin. Hát Scribantéékat ez egyáltalán nem érdekelte, földobták előre.

A hátulra kerülő szárny valószínűleg a legnagyobb, amit valaha GT-R kapott, józan paraszti ésszel fel sem fogható véleményem szerint, a szélessége, magassága… tényleg semmi más nem jut eszembe csak a Bosozoku szó. Persze van egy másik is, amire az ember gondol, az pedig jó kövér MIÉRT?

Scribante Racing Team Hillclimb Special Nissan R35 GT-R szárnyakkal, hátulról

Nos azért, mert az alapból sem lassú 569 lóerő most még gyorsabb lett, hiszen több mint 1600 paripát számláló ménessé alakult a teljesítmény, amin hozzáteszem, még dolgoznak. Tehát megeshet, hogy még több lesz. Egy ilyen teljesítmény mellé pedig már erősen ajánlott plusz leszorítóerőt generáló karosszéria elemeket applikálni. A végén még elszállnának vele, mint a lufi.

Egyelőre nem érkezett még információ arról, hogy mégis mennyivel fog vágtatni ez a szörny, de minden kiderül a következő héten esedékes teszten, a Jaguar Simola Hillclimb hegyi gyorsasági futamon, amely Franco Scribante Dél-Afrikai hazájában, Kyalamiban zajlik majd. Az elkészült vadállatról még több képet a galériában találsz!

Forrás:

További autós hírek

A szemből érkező mentő elé kanyarodott az audi sofőrje, ezzel majdnem balesetet okozva. Vannak szituációk, amikor nehéz megítélni, hogy melyik irányból jön a...

Megsérült egy idős asszony a 150-es buszon Budapesten, miután a részeg sofőr minden ok nélkül vészfékezett az egyik megállóban – állítja a Ripost. A...

A TV2 is foglalkozott a ma esti Tényekben azzal az audissal, aki még szeptemberben hajtott be szabálytalanul a Dunakeszi-Alagi major körforgalomba, majd feltartotta...

2012 november 1-től lett kötelező az új autók esetében a gyári nappali menetfény. Sajnos ez a legtöbb típusnál CSAK ELÖL VILÁGÍT motorindítást követően...

Terjed a neten egy sztori, amit most már mi is megosztanánk, bár elég furcsa… Ám ha igaz, akkor imádjuk :)))) A történetet a...

Kapcsolódó írások

Limitált példányszámú Nissan GT-R
2019. január 04.
Egy hójáró Juke, egy limitált GT-R, színes X-Trail és egy furgon: elég vajon lenyűgözni az embereket?
Toyota Supra mögötte a Nissan GT-R és a Yamaha
2019. augusztus 07.
Ez az átalakított Supra lazán legyorsul mindenkit.
Nissan Leaf Nismo RC a pályán, szemből fotózva
2018. december 04.
November utolsó napján Tokióban mutatta be a Nissan a Leaf Nismo RC második szériáját.
Nissan Silvia CSP311
2019. szeptember 01.
A Silvia vérvonala egészen 1964-ig nyúlik vissza, a korai generációkról azonban a legtöbben megfeledkeznek. A driftkirály egykoron még a raliban brillírozott!