Nissan R35 GT-R 50. Évfordulós kiadás, egy Anniversary amit R34-nek öltöztettek + GALÉRIA

Közzétéve:
2019-04-17, 15:13

És még másnak is, hiszen az 50. évfordulós kiadásból a bejelentés szerint újabb példányok érkeznek, és mind a Skyline történelem ikonikus darabjainak színeiben pompázik majd

Bár a legtöbb rajongó és tulajdonos szerint is megérett már az R35 a modellfrissítésre, a Nissan még csavart egyet a jelenlegi kasztnin és egy évfordulós kiadással rukkolt elő. Nem is akármilyennel, hiszen az elmúlt 50 év legikonikusabb Skyline karosszéria színeit kínálja a Nissan a jubileumi darabokhoz.

2020 Nissan R-35 GT-R Bayside Blue színben oldalról

Az első az R34-ről már jól ismert és talán legklasszikusabb livery a Bayside Blue kék szín egy fehér „menj gyorsabban csík” kiegészítéssel, amely a kocsi motorháztetejétől középen húzódik végig az autó egész hosszán. Ezt a színt az R34 óta semelyik modelljén sem használta a Nissan. A négy rétegben felvitt festék réteget kettős hőkezeléssel véglegesítik, így jönnek ki szépen a csúcsfények és a mélyebb tónusú részetek is egyaránt. Természetesen a kerekek is kaptak egy nagyon mélykék felhangot.

A 2020 GT-R 50th Anniversary Edition nem csak az R34-ről ismert kék színben lesz elérhető. Az évfordulós modellt megvásárolni kívánó ügyfelek választhatják majd az R32-től kölcsönzött Pearl White színt piros versenycsíkkal, vagy a Hakosukán szinte kötelező Super Silvert fehér csíkozással.

2020 Nissan R-35 GT-R Bayside Blue színben, szürke belsővel

A beltérben egy speciális szürke árnyalat uralkodik, amely más GT-R-ben nem elérhető. Egyedi kormánykerék és váltógomb is jár az évfordulós kiadáshoz. Az egyedi dombornyomott üléseket Alcantara felületek egészítik ki, a napellenzőket is beleértve. A műszerfal Nappa bőrbe van csomagolva, melyet Takumi-stílusban kiviteleztek, azaz tökéletes és művészi.

„Nagyon elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a GT-R 50. évfordulójára készülő kiadás kiemelkedő legyen. Bár a külső és belső módosítások apróságoknak tűnhetnek, mégis nagyon hatásosak, különösen a fényezés esetében, ahol megtartottuk az autó vonalait és általános megjelenését mégis modernebb lett és élesebb helyenként” – mondta Shinichiro Irie, a GT-R design vezetője.

A 2020-as GT-R család 3 tagja lesz elérhető a vásárlók számára az új évfordulós kiadás mellett. Az érdeklődők választhatnak Premium, Track Edition és egy hardcore NISMO kiadás között. Egyes térségekbe érkezik majd a Pure Prestige és a Black kiadás is.

A mai napig kézzel szerelt 3,8 literes ikerturbós V6 motor még mindig 565 lóerőt fog termelni, de a mérnökök sok apró finomhangolást hajtottak végre. Többek között új turbófeltöltőket raktak a gépbe, hogy alacsony tartományokon javuljon a fojtószelep reakció, az 5%-os hatékonyságjavulás mellett gondoltak még a kipufogórendszer optimalizálására is.

2020 Nissan R-35 GT-R Bayside Blue színben hátulról

Került a rendszerre titán hangtompító, amely kékes díszítéssel érkezik. A felfüggesztés sem maradt érintetlen, hiszen egy jobb kanyartulajdonságokkal megáldott adaptív futómű került a gép alá, amelynek menetteljesítménye egyszerre stabilabb, mégis „suhanósabb”. Az új fékrásegítő rendszer is kiváló jellemzőket tudhat magának, hiszen növeli a kezdeti fékezési reakciót, miközben lineárisabban és pontosabban tartja a járművet az úton. Sokkal kevesebb emberi korrekcióra van szüksége, mint a felmenőnek, akár 300 km/h sebességnél is.

Talán a második legfelemelőbb hír a GT-R kapcsán, hogy a 2020-as modell felhozatalából a kikerül egy Track Edition is, amit kifejezetten pályaautózásra szán a gyártó. A motorháztető alatt dobogó szívet a GT-R NISMO USA specifikus kiadásából kölcsönözték, amely 600 lóerőre duzzasztja a „dzsitiaro” teljesítményét, valamint 20%-kal jobb reakció időt mutat gyorsulás közben, teljes gázon.

Azoknak a vásárlóknak, akik a Track Edition mellett döntenek, a gyártó karbonszálas tetőt kínál és különleges Brembo kerámia fék szettet.

„A 2020-as GT-R-rel igyekeztünk megtartani az autó azon koncepcióját, amely a végső és legtökéletesebb vezetési élményt nyújtja. Miután megragadod a kormánykereket azonnal érezned kell, hogy a világ legkielégítőbb kocsijában ülsz mind fizikailag mind szellemileg” – nyilatkozta Tamura.

Nekem egyébként nagyon tetszett az Ital Designnal közös GT-R 50 is, és nagyon örülök, hogy az R34-től kapja a színét az egyik verzió. Neked, hogy tetszik?

Forrás:

További autós hírek

A telegraph írt róla, hogy angliai farmerek vetették fel az ötletet, mivel a földjeik közelében lévő gyorséttermek szemete valósággal elárasztja…

Napjainkban a leggyakrabban felmerülő téma az autózásban az elektromos autózás. Előnyei és hátrányai egyarán vannak, mert tény, hogy egyelőre még…

Gyalogátkelőhelyen gázolt el egy idős asszonyt egy negyvenöt éves Nógrád megyei nő. Mivel a baleset körülményei miatt elrendelt pályaalkalmassági vizsgán…

A HVG egyik olvasóját nem kicsi meglepetés érte ma. Egy kapuvári parkolóban, fizető övezetben hagyta autóját, miután parkolójegyet vett és…

Már a rendszámnál akadtak gondok a fejben: Alfagirl!??? Nyilván akár lehetett valami “izomagy reklám” megrendezett videó, amit sejtet a rendszám,…

Kapcsolódó írások

Frissitést kap a Nismo GT-R GT3 a 2019-es évre
2018. június 04.
Nem mintha eddig nem lett volna jó, de a Nissan még tovább gondolta a szuperversenyautót.
Limitált példányszámú Nissan GT-R
2019. január 04.
Egy hójáró Juke, egy limitált GT-R, színes X-Trail és egy furgon: elég vajon lenyűgözni az embereket?
Toyota Supra mögötte a Nissan GT-R és a Yamaha
2019. augusztus 07.
Ez az átalakított Supra lazán legyorsul mindenkit.
Nissan Leaf Nismo RC a pályán, szemből fotózva
2018. december 04.
November utolsó napján Tokióban mutatta be a Nissan a Leaf Nismo RC második szériáját.