2020. szeptember 20. | 14:45

Wapo Felix Honda S2000-ese a gyári motorral sem lehetett rossz, hát még az LS1-es blokkal.

A 2018-as SEMA Autószalonon a számos pickup és restomod izomautó között kimagaslott egy óriási szárny a tömegből, de az elmondások alapján nem igazán lehetett látni, hogy mi hordja ezt magán. Végül kiderült, hogy egy S2000-esről van szó. A rendezvény után össze is hoztak egy találkozót Wapo Felix-szel, az autó tulajdonosával, JR Sang képei pedig magukért beszélnek, csodáld meg tehát ezt a gyönyörű tárgyat.

A Street Factiontől származik a gigantikus szárny, elöl Pandem lökhárító, hátul ASM lökös Voltex karbon diffúzorral, oldalt pedig M&M Honda Racing widebody kit és küszöbtoldat. A részletek mellett érdemes megemlíteni az egyedi fényszórókat, amiket egyébként maga Wapo készített, tökéletesen illik a BMW Sapphir Metallic fekete fényezéséhez, ahogyan a Car Shop Glow hátsó lámpák is. A felnik egyedi 17” és 18” colos Work VSXX modellek elöl 18x11.5, hátul pedig 18x13.5 méretben. A matt- és fényes fekete festés miatt szinte elrejtőznek a fekete kasztni alatt, a Falken Azenis RT615k gumiabroncsok hetykén feszülnek rajtuk. Az S2000 alól nem maradhatott el a lufis, Air Lift rendszer sem.

A vörös beltér könnyen rabul ejthet, ízléses kontrasztot mutat a külsővel, Wapo klasszikus Honda belteret szeretett volna gyári piros elemekkel. Recaro SPG ülések, a gyári hardtop gyémántmintás varrásokkal illeszkedik az ajtópanelekhez, a kormánykerék fekete/vörös No Good Racing 30th Anniversary kiadás.

A motortérben az S2000 gyári motorja helyett egy Corvette-ből származó LS1-es, V8-as blokkot építettek, ami 365 lóerőt és 380 Nm-es nyomatékot teljesít. Nem csak a számadatok, hanem az LS1-es megbízhatósága és az alkatrészekhez való hozzáférhetőség miatt esett erre a motorra a választás. Ezt a teljesítményt gyári állapotában hozza ez a V8, szemben a korábban az autóban található, kompresszoros F20-as motorral.

Wapo Felix büszke lehet erre az S2000-re, főleg úgy, hogy mindez a két keze munkája. Nincs azzal baj, ha mással építteted meg az autódat, de büszke csak akkor lehetsz rá igazán, ha saját kezeddel építed meg álomautódat.

Amennyiben szereted a klasszikus japán gépeket, tekintsd meg ezt a bemutatót. Amennyiben nem indulna el a videó, ezen a linken érheted el.