Tökéletes összhang: Nissan Skyline R33 GT-R tuning – Stancenation

Közzétéve:
2019-12-28, 09:30

A kimondhatatlan nevű Shinichiro Shirisaka ízlésesen nyúlt az R33-hoz

Sokan vonzódnak azokhoz a fajta autókhoz, amik a túlzó stíluselemek miatt versenygépeknek tűnnek, azonban hétköznapjaikban csupán az utcákat róják, a versenypályát messze elkerülve. Shinichiro Shirisaka pontosan így építette meg autóját, viszont nem vitte túlzásba a motorerőt, a jármű stílusával pedig abszolút kilóg a tömegből.

Nissan R33 GT-R Stancenation

A tulajdonos természetesen gyermekkora óta erről álmodott, és hát valljuk be, egy R33 GT-R-ből szinte csak jó dolgok sülhetnek ki. Finoman agresszív párost alkot a világoskék fényezés és a sötét kerékszett kombinációja, a gyári első lököst Auto Select Devile spolierrel és Canard splitterrel egészítették ki, amik, ha kell, valódi leszorítóerőt generálnak. Az első sárvédőket a Real Factory M gyártotta és nem csak a kerekeknek adnak több helyet, de a későbbi R34 egzotikus sárvédőire is hajaznak. Craft Square visszapillantók, Wurz karbonszálas motorháztető, Hasemi oldalsó szoknya szett és Top Secret karbon diffúzor tündököl hátul, az i-re a pontot a cseppet sem szolid Voltex, szénszálas szárny teszi fel.

Nissan R33 GT-R tuning

Ha tippelni kéne, akkor sokan azt mondanák, hogy légrugós rendszer van alatta, ám a japán tradíciókhoz hűen az autó statikus maradt, ugyanis egy 14k/14k Buddy Club állítható futóművet kapott. A masszív fékhatásról az élénkzöld, elöl hat dugattyús féknyergek, hátul pedig a Skyline V36 Brembók gondoskodnak – milyen látványosan kacsingatnak a 18x11-es, három részes Work Meister S1 felnik mögül.

Nissan R33 GT-R tuning

A beltér is hozza a külsőhöz illő hangulatot: gyémánt varrás, Status Rig GT-X ülések, velúr borítás többek között a kéziféken és a váltószoknyán, hátul üléseket ne keress, ott a 7 pontos csövezés figyel.

Nissan R33 GT-R interior

Az RB26-os motor már alapból egy szörnyeteg, de nem maradhatott érintetlenül. Át lett építve, így már 2.7 literes motorról beszélhetünk, HKS 264 vezérműtengelyeket kapott, a turbókat HKS GT2530-ra cserélték. A szerény 550 lóerőt pedig egy ATS dupla tárcsás kuplung segítségével helyezi át az aszfaltra.

Nissan R33 GT-R motortér

Valójában sokkal több potenciál van ebben az R33-ban, minthogy emberünk csak autós találkozókra járjon vele. Őszinte racse-stílusban elevenedik meg a képeken minden gyermek és felnőtt álma, a Nissan Skyline R33 GT-R.

Nissan R33 GT-R tuning

Forrás:

További autós hírek

A Pofátlan(tan)ítás egy extra epizódjaként tette közzé a baleset-megelőzés Facebook oldala ezt a videót. Sajnos mi is posztoltunk a napokban…

Egyszerűen azt tapasztaljuk, hogy nagyon sokan nem az útviszonyoknak megfelelően vezetnek. Nem, valóban nem esik a hó, de a napok…

Több levelet kaptunk a témában az utóbbi időben, ezért tegyük tisztába azt, hogy miért nem kapsz büntetőpontot a kiszabott bírság…

Ismerős kép lehet sokatoknak, ahogy az asszony bringáját viszitek haza a vasútállomásról vidéken… 🙂 A videón látható szituáció is hasonló…

Venczel János versenyző nyilvános posztjára bukkantunk a Facebookon és megdöbbentünk a meglehetősen precíz, aljas tolvajtempón. Írja: “Kedves Ismerőseim!! 300.000 Ft…

Kapcsolódó írások

Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki
2019. november 16.
Minden a Need For Speed-del kezdődött, később az álmok valóra váltak.