Egy 911 GT2 RS-nél is többe fájhat egy alaposan újragondolt V-osztály

Közzétéve:
2019-08-16, 08:51

A Mercedes-modifikáló Brabus műhely nekiállt egy V250d-nek, a végén pedig rádöbbentek, hogy amit alkottak az valójában drágább egy vadonatúj GT2 RS-nél.

A Brabus Business Plus nem más, mint egy négy keréken guruló irodahelyiség. A kérdés pedig az, hogy vajon megéri-e, avagy mennyivel éri meg jobban egy ilyen projektbe fektetni a „lét”, amit igazából egy bitangerős sportautóra is lehetne költeni?! Ízlés dolga.

Brabus-tuningolt Mercedes-Benz V-osztály

Ezért a Brabus által tuningolt dízel „minivan”-ért 296 395 eurót, vagyis kb. 96 600 000 forintot kérnek. Ez mind szép és jó egészen addig, amíg világossá nem válik a tény, hogy az összeg több, mint amit egy vadonatúj Porsche 911 GT2 RS-re költenél, extrák, adók, kezelési költségek és mindenféle extra tétel nélkül.

Brabus Business Plus oldalnézetből

Ezenkívül egy V-osztály ha át van építve, ha nincs, biztosan nem fog senkit lenyűgözni a nem létező brutális teljesítményével. Egyébként meg nem is baj, hiszen ez az autó egyáltalán nem arra való. Egy négyhengeres, 231 lóerős dízelmotor van benne, amely 8,8 másodperc alatt viszi álló helyzetből 100 km/h-s sebességre a bódét. Végsebessége 210 km/h.

Brabus Business Plus hátulról

Aki mégsem szeretne egy átlagos kinézetű V-osztállyal sertepertélni az utakon, az jobb, ha tudja, mit kap a Brabustól ekkora összegért cserébe: elsősorban a Brabus külön elemeket gyárt a jármű orrára, mint mondjuk új hűtőrácsot és kis szpojlereket, hátulra szoknyákat és persze a jellegzetes Brabus védjegynek is tündökölnie kell a luxusbuszon, ahol csak lehet. Ennek tetejébe Brabus Monoblock abroncsok is járnak a járműhöz, 19-es méretben.

Brabus Business Pluss első üléssora

A dolgozók természetesen a Merci belsejét sem hagyják, illetve hagyhatják érintetlenül. Az utasok különleges vajszínű, Brabus-jelzett, fekete varrással övezett üléseken foglalhatnak helyet, ezeknek memóriás- és masszázsfunkciójuk is van. A függönyök igény szerint, elektronikusan variálhatók, a pohártartók fűteni és hűteni is képesek az italt.

Brabus Business Plus beltere vajszínű ülésekkel

Végezetül ülésenként egy-egy olvasólámpa, magassebességű LTE-router, Apple TV és egy PlayStation 4 Slim felel a szórakoztatásért avagy kikapcsolódásért.

Forrás:

További autós hírek

Soproni Tamás polgármester javaslatára összesen 33 parkolóhelyet adott vissza a terézvárosi képviselő-testület a VI. kerületieknek – adta hírül a terézvárosi…

Közúti közlekedési baleset történt a 42-es számú főút 25-ös kilométerszelvényében 2019. november 22-én 14 óra körül. A rendelkezésre álló adatok…

November 24-én (vasárnap) az M0-s szigetszentmiklósi csomópontja térségében, az M1-es autópálya felé vezető oldalon, két sávon egy közel két kilométeres…

A felvételen látható teherautó sofőrje feltehetően nem az útra koncentrált ugyanis eléggé későn sikerült észrevennie, hogy megállt előtte a sor.…

A DK-s Vadai Ágnes tett fel egy nagyon fontos kérdést a belügyminiszternek „Miért segédmotoros kerékpár az elektromos roller? Avagy a rendőrség…

Kapcsolódó írások

1958 Mercedes-Benz 300d (W189) Adenauer, fekete limuzin, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. október 06.
1957-ben a Mercedes átdolgozta a W186-os zászlóshajót. A W189-est „Adeanuer” néven is emlegetik, mely utat mutatott a valaha gyártott legkülönlegesebb Mercedes, a 600-as megszületéséhez
2019. május 25.
1963-ban a Mercedes bemutatta a valaha volt legelitebb limuzinját, a W100-ast. A luxus csillagból kevesebb, mint 2800 készült, főbb vásárlói hírességek és diktátorok voltak
Kémfotókon a négyajtós Mercedes-AMG GT
2017. május 09.
Kéretlen kamerák előtt pózolt végre a Panamera egyik legnagyobb ellenfele, a Mercedes-AMG GT, amiben a V8-as mellett hibrid motor is megbújik majd
A német luxus etalonja – Mercedes-Benz S-osztály (W140)
2018. február 09.
A W140-es „bálna” Mercedes hét évig képviselte a márka csúcsát a 90-es években. Grandiózus megjelenésével és műszaki túltervezettségével új mércét állított fel a luxusautók piacán.