Ennél menőbb szürke öszvért még nem láttál – Ferrari 328 resto-mod

Közzétéve:
2019-04-10, 11:28

Az olasz Casil Motors újraöltözteti a legendás Ferarri modellt a 328-at, az eredmény mintha egy videójátékból érkezett volna a neve pedig BB3X8

A Las Vegasban székelő Casil Motors műhely egy kis olaszos stílussal fűszerezte meg legújabb resto-mod projektjét. Az elkészülő jármű alapja egy Ferrari 328 és az előzetes bejelentés szerint összesen 30 darabot alakítanak át a megrendelőknek.

Ferrari BB3X8 resto-mod hegyes környezetben szemből 45 fokos szögből

A végső megjelenés úgy fest, mintha egy videójátékból rántották volna ki a Ferrarit. Mondhatnám akár úgy is, hogy „SZÉTADOM” ezeket a sárvédőív szélesítéseket és a widebody kitet amit rávágtak a 328-asra. A Casil elmondása szerint minden body elem karbon-kevlárból van, tehát az első lökő, a koptató, a motorháztető, a hátsó negyed elemei, és a ducktail spoiler.

Ferrari BB3X8 resto-mod hegyes környezetben oldalról

Az összhatáshoz hozzájárul még a targa tető, ami szintén ultra könnyű karbon-kevlár anyagból készült, a ködlámpákat a 288 GTO-ról emelték át, valamint találhatsz még két alumínium diffúzort és egy módosított hátsóablak párt is a változtatások között. A teljes kiállását az autónak a GT3-stílusú oldal tükrök koronázzák.

A gyári szürke fényezés az évek alatt nyilván megkopott minden darabon, ennek ellenére a Casil úgy nyilatkozott, hogy megpróbálkoznak a gyári fény visszaállításával. Persze ez még nem biztos, és az sem kizárt, hogy egy másik színt kevertetnek hozzá.

 Ferrari BB3X8 resto-mod hegyes környezetben hátulról

A belteret Alcantara és hasított bőr uralja, egy lehelletnyi vintage-hatással megspékelve. A tuning műhely elmondása szerint minden darabba kerül egy pár vintage-stlye Bride karbonszálas kagylóülés, csak hogy tartsák a retró érzetet, valamint egy flat-bottom Momo kormány, ami szintén erősíti a Vintage-életérzést.

Kívül és belül egyaránt minden homokszórt elemet 3 különböző árnyalatban kínál majd a tuningcég, amelyet világosnak, sötétnek és magnézium színűnek neveztek el, nem túl kreatívan. Ezen felül a műhely azt a lehetőséget is felkínálja, hogyha valamely részlet nem tetszik az autóban, akkor lehetőség van bármely elem cseréjére és egyedi kivitelezésére.

Ferrari BB3X8 resto-mod beltere

Ferrari BB3X8 resto-mod beltere

A motorháztető alatt is lesznek módosítások, hiszen a gyári 3,2 literes V8-ast, amely 400 lóerőt generál, megtámogatják egy Bosch üzemanyag-befecskendezővel valamint Jenvey fojtószelepházakkal. Minden darab kap egy nyitott kulisszás manuális váltót, amely szintén beleillik majd a retrós stílusba.

A cég még hozzávág minden darabhoz egy egyedi hűtőradiátort, egyedi kipufogócsonkot és egy egyenes-nyitott rendszerű kipufogót. Természetesen a resto-mod Ferrarik alá bekerül egy légrugós rendszer is, amelyhez szorosan kapcsolódnak a Willwood fékekkel felszerelt Rotifrom felnik takaros Toyo zoknikba csomagolva. Így lesz a klasszikus Ferrariból egy modern csoda.

Forrás:

Kapcsolódó írások

Hétvégi autós programajánló 09.16-17.
2017. szeptember 15.
Még tart a jó idő, ne maradjatok otthon hétvégén se, ha csodálatos autókat nézegethettek a ragyogó kora őszi napsütésben Budapesten és Hatvanban
Top 8 tuning felni, amik nélkül értelmetlen az élet
2018. január 22.
Egy autót nem öltöztet jobban semmi, mint azok kerekei. Az öltöztetés királyainak listája pedig igencsak hosszas, de leszűrtem nektek nyolc márkát, amik a legelismertebbek a piacon akár történelmükkel, akár innovációikkal.
Volvo S60 Polestar Engineered, az új vonal első tagja
2018. június 14.
A Polestar Engineered a Volvo és a Polestar összefolyása.
Mazda RX-7 R2
2018. szeptember 23.
A légkonditól kezdve minden „fölösleges” elemet kipakolt Mike az RX-7-ből, amit pedig lehetett, karbonnal és műanyaggal helyettesített.