A Land Roverekre specializálódott amerikai cég megint kitett magáért ezzel a projekttel.
Ennél a példánynál látványos szélesítéseket tettek az autóra, hogy a 20 colos, all-terrain gumikba csomagolt kerekek beférjenek alá. A fekete fényezés az egész autót jellemzi, a színre fújt kerekek és a bodykit szép összhatást nyújt. Megszórták szépen kiegészítő lámpákkal, és a terepes jelleghez elengedhetetlen csövezést és tetőcsomagtartót is megkapta a Defender. Nagyon alvilági lett a kinézete, ha szembe jönne egy egyirányú utcában, én tuti visszatolatnék.
A beltérben ennél nagyobb változások történtek. Mindent bőr borít, a fekete ülések és ajtóburkolatok barna betéteket kaptak, ezzel igyekeztek oldani egy kicsit a komor hangulatot. A műszerfalba egy komplett inforendszert telepítettek, van központi érintőképernyő és vezeték nélküli telefontöltésre alkalmas rendszer is. Előre szintén bőr kagylóülések kerültek, a sofőr egy Momo sportkormányt markolhat, a szórakoztatásról pedig egy JL Audio hangrendszer gondoskodik.
Igyekeztek megtartani a Defender igazi erősségét, a jó terepképesség érdekében nem változtattak a felfüggesztésen. A géptető alatt azonban trükköztek egy kicsit, kikapták a gyári motort a kocsiból. A helyére pedig a Chevrolet Corvette V8-as, LS3 motorját lógatták 430 lóerővel. Az autó alatt Borla kipufogórendszer húzódik az érces hangzás érdekében, az autó farán pedig dupla végek bújnak ki.
Az ehhez hasonló tuningok az ésszerűség elvét követik, mely egy dicséretes hozzáállás. Meghagyták a terepjáró valódi értékeit, a gyenge pontjait pedig felturbózták. A beltér luxusát egy erős V8-as motorral egészítették ki, melyet ráadásul egy sportautóból emeltek át. Sajnos a menetteljesítményekről nincsenek pontos adatok, pedig kiváncsi lennék, mit megy ezzel a blokkal a Defender.