2021. január 10. | 07:50

Kentara Umehara Nissanja nincs túlgondolva, pont ettől olyan kellemes rápillantani.

Ha Nissan R35 GT-R, akkor szinte mindenkinek a csúcsteljesítmény jut az eszébe. Tuner körökben szokták még az alapból sem szerény, 560 lóerős teljesítményt tovább tetézni, így egyre sűrűbben találkozhatunk 1000 lóerő körüli modellekkel. Ja, és a gigantikus szárnyakról, bazári kiegészítőkről ne is beszéljünk!

Kentara Mehara autója viszont egyáltalán nem ilyen. Mindenféle őrült, széles bodykitet nélkülöz, a legszembetűnőbb módosítások között talán az USA specifikus oldalsó irányjelzőket és a csapott hátsó szárnyat lehet említeni, a gyári karosszériavonalak megmaradtak.

Furcsa lehet a „csak” 19 colos Work Meister L1 felniket látni az autó alatt, amik 19x11 és 19x12 méretűek és titán-arany belsőt, polírozott peremet kaptak. A Dunlop gumiabroncsok hagynak helyet a gyári sárvédőknek, hogy szépen megüljenek a felni szélén – mindez a KRZ légrugós rendszernek és az Accuair menedzsmentjének köszönhető.

Néha az egyszerű dolgok sokkal inkább gyönyörködtetnek, mint azt gondolnánk. Persze, sokan legyinthetnek rá, hogy „Ahh, ez csak négy felni meg egy air ride!”, pedig Kentara kifejezetten ízlésesen, szolidan nyúlt az R35-höz, ami azt jelzi, hogy nem minden a mennyiség, néha elég csak egy-két minőségi alkatrésszel feldobni autódat.