A világ első első hiper-limuzinja – ilyet még nem láttál!

Szabó Balázs újságíró
Közzétéve:
2020-10-05, 16:20

Emelt hasmagassággal és brutális erővel kecsegtet a koncepció.

A legnagyobb gyártók is kijöttek már a saját SUV autóikkal, amilyen a Lamborghini Urus is. Maximális luxus, brutális teljesítmény és hatalmas méretek. A dizájnereknek újabbnál-újabb ötletek jutnak eszükbe, ilyen például az is, hogy most épp hiper-limuzint szeretnének készíteni. A szuperautók sorban gurulnak ki a gyárakból, de most nagyobb kihívás az, hogy egy sokkal nagyobb testű járművet építsenek úgy fel, hogy az ne veszítsen se az erejéből, se az exkluzivitásából. Ilyen volt a Ferrari 360 Modena limuzin is, amely igyekezett megratani az eredeti modell menettulajdonságait.

Aznom Palladium hiper-limuzinja

Egy sokkal speciálisabb modell lesz azonban az Aznom Palladium. A hiper-limuzint az Aznom Automotive és a torinói székhelyű Camal Studio fejleszti. Az autót az olasz reneszánsz építészről, Andrea Palladioról nevezték el, aki a leginkább a római és görög stílusú formaterveiről volt híres, amelyet az 1930-as évek fényűző, elnagyolt stílusa ihletett.

Amennyiben nem indulna el a videó, kattints és nézd meg Te magad is a videómegosztó oldalon.

Az Aznom néhány korábbi gyártmányához hasonlóan, a Palladium is egy jelenleg is futó járműre épül. Bőségesen át van alakítva a kasztni is, de a hasmagasságot is megemelték és terepre is alkalmas külsőt kölcsönöztek neki. Ami az erőforrást illeti, két turbófeltöltővel szerelt, 670 lóerős motorral látják majd el. Az erő mind a négy kerékre egy automatikus váltón keresztül jut el.

2020-as Aznom Palladium orra oldaltól

A bemutató majd október 29. és november 2. között lesz az olasz Milano Monza Szabadtéri Autószalonon. A bővebb információkra még várni kell, hiszen se az árát, se az értékesítés kezdetének időpontját nem ismertette az Aznom Automotive.

Kapcsolódó írások

1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
Toyota RAV4 2019
2018. november 16.
A fejlesztőknek annyira tetszett a végeredmény, hogy a RAV4 városi terepjáróból abszolút el tudnak képzelni egy versenybe illő kivitelt is.

További hírek