Londonban látták a 42 évvel ezelőtt megépített járművet.
Kevesen emlékezhetnek az Aston Martin Bulldogra, pedig az 1979-ben bemutatott koncepció akkoriban a leggyorsabb autó volt a maga 310 km/órás sebességével. Eredetileg 15-25 autóból álló sorozatgyártást terveztek, de a projektet túl költségesnek ítélték, és csak egy darabot építettek, amit most szépen felújítottak.
A sirályszárnyas ajtókkal ellátott járművet William Towns tervezte, míg a projektet Mike Loasby főmérnök irányította, mielőtt a DeLoreanhez ment. Nem véletlen tehát, hogy a Bulldog és az alig néhány évvel később megjelenő DMC-12 között vannak formai hasonlóságok. Az egyedi Aston Martin néhány napja Londonban bukkant fel, egy Bizzarrini 5300GT Strada és egy ritka, Zagato által stilizált Bentley Continental GT társaságában látták őt.
A Bulldog formatervezése bőven megelőzte korát, még 2021-es mércével mérve is meglehetősen futurisztikus megjelenése van az autónak. Emellett élő bizonyíték arra, hogy a sirályszárnyas ajtók gyakorlatilag bármilyen járművet menővé tesznek, az ikonikus Mercedes 300SL-től kezdve a furcsa Autozam AZ-1 kei autóig.
A Bulldogot egy 5,3 literes, V8-as motor hajtja, amely két turbófeltöltővel rendelkezik. Papíron 600 lóerő és 678 Nm maximális forgatónyomaték leadására alkalmas. Az ék alakú kialakításnak köszönhetően a Bulldog légellenállási együtthatója 0,34.
A Phillip Sarofim tulajdonában lévő szuperautót a Classic Motor Cars az utolsó csavarig restaurálta, hogy megpróbálja megdönteni a 200 mérföld/órás sebességhatárt. Az autó most már modern üzemanyag-befecskendezéssel, megerősített sebességváltóval, sőt, még egy orremelő rendszerrel is rendelkezik.
A motor teljesítményét igyekeznek felhúzni 650 lóerőre, ha ez sikerül, akkor az Aston Martin versenyzője, Darren Turner ül majd a volán mögé, hogy kisajtolja a technikából a maximumot. Emlékeztetőül, a valaha volt leggyorsabb széria Aston Martin a Valkyrie, amely nemrég került gyártásba, és amelynek a hivatalos végsebessége 402 km/óra.