A koreai gyártó egy 48 voltos hibrid rendszerrel kínálja az i20 következő generációját. A hibrid technika 1,0 literes motorral párosul, melynek köszönhetően a fogyasztás és a széndioxid-kibocsátás is 3-4 százalékkal csökkenhet. Az i20 egyébként megkapta a Hyundai jelenlegi „Sensuous Sportiness” formanyelvének jellegzetes vonásait, amellyel jól illeszkedik a kínálatba.

2020-as Hyundai i20 elölről

A beltérben a 10,25 colos központi kijelző a fő újdonság, amelynél ráadásul osztott képernyős funkció is van. További felárért a műszeregység is digitális lehet, ide szintén egy 10,25 colos kijelző kerül ebben az esetben. Ami a biztonsági rendszereket illeti, az ütközésmegelőző most már a gyalogosokat és bicikliseket is kiemelt figyelemmel kezeli, továbbá a forgalom alapú tempomat is érdekes extrának mondható.

2020-as Hyundai i20 hátulról

Az új i20 egyébként 3 centivel szélesebb, 2,4-gyel alacsonyabb és minimálisan hosszabb is lett. A tengelytávolság is 1 centivel nőtt, amely jótékony hatással van a beltérre, a csomagtér pedig 25-tel 351 literre bővült. A súlyából is faragtak, így az i20 sokkal versenyképesebb lett, amire szüksége is van. Az európai eladásai ugyanis 7,5 százalékkal csökkentek 2019-ben a JATO Dynamics statisztikái alapján. A kisautó még így is a harmadik legnépszerűbb modellje volt a Hyundainak a Tucson és Kona után. Az új i20 egyébként továbbra is a törökországi Izmitben készül, 2020 nyarán pedig a kereskedésekbe is megérkezhet.