Itt a 2019-es Mitsubishi L200

Frissítve:
2018-11-14, 20:50

A Triton néven is futó pickup elérkezett a félidős ráncfelvarráshoz, ám sokkal több történt egy szimpla faceliftnél

Az L200 története elég kacifántos, elméletileg az ötödik generációja fut, ám mivel eleinte belpiacos autó volt, így gyakorlatilag a negyedik szériáról is beszélhetünk jelenleg. Így vagy úgy, a Mitsubishi 40 éve kínál ilyen modellt az „egytonnás” pickupok kategóriájában. A Fiat Fullback-kel is megegyező típus elég népszerű, így a Mitsubishi érdemesnek látta modernizálni a konstrukciót, hiszen nagyon nagy a konkurenciaharc a szegmensben.

2019-es Mitsubishi L200 elölről

A ráncfelvarrott változatot Bangkokban mutatták be, és 2019-től lesz megvásárolható. A gyáriak szerint több mint 2400 változtatás történt, mely elég jelentősnek mondható. Az L200 azon 11 új, vagy felfrissített modell egyike a Mitsubishinál, melyeket 2020-ig be szeretnének mutatni. Ez része a japánok növekedési stratégiájának, miután a Nissan bevásárolta magát a konszernbe.

A bő három éve futó pickup kívülről jelentősen megváltozott, az egész frontrészt átalakították. Újak a fényszórók, a hűtőrács és a lökhárító kialakítása is. A kerékjárati íveket is átszabták, az autó farán pedig szintén módosultak a lámpák és az ütköző bizonyos részei. Ezzel egyidőben a belteret is felfrissítették, ezzel igazítva azt a piaci igényekhez.

2019-es Mitsubishi L200 hátulról

Kétféle összkerékhajtással árulják majd, ráadásul új vezetési módok közül lehet választani. Van külön kavicsos, homokos, havas és sziklás terepre optimalizált hajtási mód, mindegyiknél a körülményekhez igazítva vezérli az autó a fékeket, a váltót és a motor teljesítményét. Az ötfokozatú automatát egy hatgangosra cserélték, a motorizáltságról viszont nem hoztak nyilvánosságra újabb híreket, így várhatóan ehhez a részhez nem nyúltak hozzá jelentős mértékben.

2019-es Mitsubishi L200 beltere

Továbbfejlesztett biztonsági rendszerrel érkeznek az új L200-ak, elérhető lesz hozzájuk ütközésmegelőző, holttérfigyelő és keresztirányú forgalmat érzékelő rendszer is. A jobb vezethetőség érdekében nagyobb első fékeket és hátsó gátlókat kapott a Misubishi pickupja. Természetesen Európában is elérhető lesz a duplakabinos kivitel, a pontos piaci bevezetésről azonban még nincsenek információk.

2019-es Mitsubishi L200 oldalról

Forrás:

További autós hírek

Szokásos délutáni dugó a Szentendrei úton befelé. A legtöbben sorolnának be a békásmegyeri lakótelep irányába és mivel egy sáv kanyarodik…

Mint azt tegnap mi is megírtuk, hatalmas méretű szállítmány miatt korlátozzák több autópályán a forgalmat. Több fotó és videó is…

Szombatról vasárnapra virradó éjszaka, a szlovák D2-es autópályára riasztották a rendőröket, miután egy autós a forgalommal szemben haladt – számolt…

Szerda, csütörtök és péntek éjszaka egy extrém méretekkel rendelkező szerelvény bukkan fel a magyar autópályákon. A budapesti bazilikánál alig kisebb,…

Aki gyakran halad kifelé a Gyömrői úton, az bizonyára ismeri a helyszínt és tette már meg számtalanszor azt, hogy a…

Kapcsolódó írások

1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
Mérföldkövek a 80-as évekből – Japán
2017. október 31.
A japán autóipar az 1990-es években volt a csúcson, ehhez azonban szükség volt arra, hogy az azelőtti évtizedben rálépjenek a sikerhez vezető útra
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD - Teszt
2017. november 16.
A Mitsubishi Outlander tiszteli a hagyományokat: erőforrásai, méretei és kényelme továbbra is rabul ejthetnek bárkit, de ami legbelül fogad, az nem növésben lévő egyednek való