Az aktuális BMW M5 nagyjából két éve debütált, a gyártó azóta is a ráncfelvarrásán tevékenykedik. A nagy teljesítményű szedán két variánsát most a BMW nürburgringi fejlesztőközpontjának parkolójában kapták lencsevégre szemfüles fotósok. A körítés sem volt piskóta, hiszen a háttérben az új 2-es Gran Coupé, az M2 CS és egy Toyota Supra pihent.

BMW M5 2020

A születőben lévő és a már létező M5-ös modell egymás mellett tehát lehetőséget adhat arra, hogy felfigyeljünk a változtatásokra, igaz a matrica egészen jól dolgozik, eltakarva a zászlóshajó főbb vonásait. Ennek ellenére észlelhető, hogy a fényszórók karcsúbbak lettek és a vesék függőleges rácsozása is más felosztást kapott. Az első lökhárítón látszik, hogy a BMW sebészei átfaragták az alsó traktust, lehet, hogy a trapéz alakú forma a múlté, az viszont biztos, hogy a légbeömlők más formát kapnak majd.

BMW M5 nürburgring

Számos prototípus rohangál a Nordschleife környékén, így az autó farára is vethettek néhány pillantást az újságírók. A képeken látszik, hogy a BMW új lámpákat telepített hátra módosított LED-rajzolattal, úgy tűnik a lökhárító egyelőre marad a régi.

BMW M5 G30

A leginkább várt modifikációt azonban úgy hívják, hogy CS. Az M5 CS a jelenleg legvérmesebb Competition modell felett helyezkedik el a ranglétrán, meghaladva a 617 lóerős teljesítményt. Az M5 Competition-höz képest lefaragnak róla néhány kilót, sőt a pletykák szerint a V8-as még kompaktabb formában jelenik majd meg a motorháztető alatt. Az ikerturbós 4.4-es továbbra nem hazudhat. Az elmúlt hónapban egyébként az M5 CS-t is lencsevégre kapták, jól látszik a CS plakett, az aranyló felnik és az aprócska spoiler a csomagtérfedelen.

BMW M5 CS

Azt egyelőre nem tudni biztosan, hogy a CS az M5 ráncfelvarrott változatával érkezik. Ami azonban biztos, hogy az új 5-ös sorozat 2020-ban debütál, az év második felében pedig az M5 érkezhet.