2019. december 09. | 14:41

A turbófeltöltős S58 kap helyet a sorozatgyártott és a verseny verzióban is.

Még néhány hónap (legrosszabb esetben még egy év) és bemutatkozik az új BMW M4. Folyamatosan reppennek fel pletykák és a BMW is csepegteti az infókat, láthattuk már erősen álcázva, most viszont egy sajtóanyagot dobtak be az újságírók közé.

A csatolt képen jól látható, hogy az M4 GT3-as versenyautóról van szó, ami természetesen a sorozatgyártásba kerülő modellre épül. A részletekből lehet következtetni erre-arra, de az egyértelmű, hogy az M4 azt a masszív hűtőrácsot fogja alkalmazni, ami nagy megrökönyödést keltett a Concept 4-es tanulmányautón. A képen nem látszik, hogy milyen mélyre húzták a grillrácsot, de az is biztos, hogy jóval nagyobb lesz az aktuális 3-as sorozathoz képest.

A BMW megerősítette, hogy az M4 GT3 és az M4 is a turbóval megtámogatott, S58-ös soros hathengeres motort kapja meg, pontos adatokat nem említettek a lóerővel kapcsolatban, de azt lehet tudni, hogy több, mint 500 lóerőt teljesítenek majd. Ez a motor egyébként már 510 lóerővel bizonyított az új X3 M és X4 M modellekben, kérdés, hogy minden M4-ben ezt kapja vagy csak az M4 Competition és M4 CS változatok?

A BMW várhatóan 2020 második felében rántja le a leplet az M4 GT3-ról, ami pont a Párizsi Autószalon idejére eshet szeptemberben. Ez nem jelenti azt, hogy ezzel egy időben látni fogjuk a sorozatgyártásra szánt M4-et is, ugyanis az M8 GTE is előbb mutatkozott be mint az alap M8.