A BMW pár napja leleplezte az álcázott kombit, így senkit sem lepett meg, hogy egy kémfotós is lencsevégre kapta. Most lehetőség nyílik rendesen szemrevételezni a formát rejtegető fóliával behúzott autót.

Sajnos vagy nem sajnos, az M3 Touring is megkapta az M-es szedán ormótlan veséit, ami remélem meghozza a várt keleti sikert a gyárnak, de ez a pacek számomra egyszerűen feldolgozhatatlan marad. A korábban megcsípett M3-mal gyakorlatilag azonos lökhárító-kialakításon tekintélyes méretű légbeömlők vannak, így minden bizonnyal rendben lesz a technika hűtése, de a lökös két szélén látható nyílás sem véletlen, a fékek hűtésére szolgálhat.

Bár a jól sikerült álcafólia sokat takar, az autó hátuljáról készült fotókon látható igen combos szélesítés nagyon vad formavilágra enged következtetni. Az BMW által hivatalosan közölt, vágyfokozó bemutató képén látható az M-es széria klasszikus, 4 csőben végződő kipufogója jelen van az álcázott példányon, ám az azt körülvevő diffúzor formája nem igazán kivehető.

Technikai fronton mi mást kaphatna meg az autó, mint az M3 és M4-ben használt 3,0 literes ikerturbós sorhatos erőforrást. Az alapmodell 473 lóerőt préselhet majd ki magából, ami 6-os manuális vagy 8-as automata váltóval is elérhető. A csúcsot képviselő Competition felszereltség erőforrása 503 lóerőig lett húzva, de csak automatával választható.

Bár az említett modellek hátsókerék-meghajtással mutatkoznak be, lesz lehetőség összkerekes változatot is kapni. Ugyan az M3 Touringról még nem sok derült ki, esélyes, hogy a BMW ehhez is adja majd a szedánokhoz tartozó motorválasztékot és a hajtáslánc választási lehetőségeit.

Bár a BMW meglepően sokat sejtető módon villantot már többször is a családapák pályaautójáról, azért a gyártás még odébb van. Várhatóan két-három év múlva, azaz 2022-2023 tájékán kerülhet piacra a verda. Azonban a szedán és a kupé szeptember 23-án debütál, szóval érdemes figyelemmel kísérni az eseményeket, mert minden bizonnyal sok mindenben hasonlítanak majd egymásra.

Te hogy állsz a BMW új formaterveivel? Szerintem a G20-as széria még igen jól sikerült, amiből a 330i M Sprotot Márk tesztelte korábban.

Amennyiben a videó nem indul el, kattints a erre a linkre: