A BMW pár napja leleplezte az álcázott kombit, így senkit sem lepett meg, hogy egy kémfotós is lencsevégre kapta. Most lehetőség nyílik rendesen szemrevételezni a formát rejtegető fóliával behúzott autót.

BMW M3 Touring eleje

Sajnos vagy nem sajnos, az M3 Touring is megkapta az M-es szedán ormótlan veséit, ami remélem meghozza a várt keleti sikert a gyárnak, de ez a pacek számomra egyszerűen feldolgozhatatlan marad. A korábban megcsípett M3-mal gyakorlatilag azonos lökhárító-kialakításon tekintélyes méretű légbeömlők vannak, így minden bizonnyal rendben lesz a technika hűtése, de a lökös két szélén látható nyílás sem véletlen, a fékek hűtésére szolgálhat.

BMW M3 Touring

Bár a jól sikerült álcafólia sokat takar, az autó hátuljáról készült fotókon látható igen combos szélesítés nagyon vad formavilágra enged következtetni. Az BMW által hivatalosan közölt, vágyfokozó bemutató képén látható az M-es széria klasszikus, 4 csőben végződő kipufogója jelen van az álcázott példányon, ám az azt körülvevő diffúzor formája nem igazán kivehető.

BMW M3 Touring hátulja

Technikai fronton mi mást kaphatna meg az autó, mint az M3 és M4-ben használt 3,0 literes ikerturbós sorhatos erőforrást. Az alapmodell 473 lóerőt préselhet majd ki magából, ami 6-os manuális vagy 8-as automata váltóval is elérhető. A csúcsot képviselő Competition felszereltség erőforrása 503 lóerőig lett húzva, de csak automatával választható.

Bár az említett modellek hátsókerék-meghajtással mutatkoznak be, lesz lehetőség összkerekes változatot is kapni. Ugyan az M3 Touringról még nem sok derült ki, esélyes, hogy a BMW ehhez is adja majd a szedánokhoz tartozó motorválasztékot és a hajtáslánc választási lehetőségeit.

BMW M3 Touring oldala

Bár a BMW meglepően sokat sejtető módon villantot már többször is a családapák pályaautójáról, azért a gyártás még odébb van. Várhatóan két-három év múlva, azaz 2022-2023 tájékán kerülhet piacra a verda. Azonban a szedán és a kupé szeptember 23-án debütál, szóval érdemes figyelemmel kísérni az eseményeket, mert minden bizonnyal sok mindenben hasonlítanak majd egymásra.

Te hogy állsz a BMW új formaterveivel? Szerintem a G20-as széria még igen jól sikerült, amiből a 330i M Sprotot Márk tesztelte korábban.

Amennyiben a videó nem indul el, kattints a erre a linkre: