2023. május 24. | 12:29

7. Ford Mustang Mach-E

Következő

Megjelenésekor rengetegen egyből ellene fordultak, mivel a Mach-E egyáltalán nem hasonlít a Mustangra. Aztán kiderült, mi is rejlik a hatalmas puttonyú, felfújt kasztni alatt. Pontosan azoknak a trendeknek igyekszik megfelelni, amelyek ma az autóipart foglalkoztatják és egyben eladhatóvá tesznek egy terméket, így a Mach-E elektromos SUV, de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne képes sebességre.

A 2023-as modellévre a Ford néhány újítást is hozzácsapott az autóhoz, amely nem merül ki az egyszerű szoftverfrissítésben, persze azért abból sincs hiány: a gyártó Co-Pilot360 vezetést segítő programja a modellcsalád minden felszereltségében elérhető lesz.

Bár a 70 kilowattórás kapacitás megmarad, a Ford lecserélte az akkumulátorokat, azt ígérve, hogy az újak növelni fogják a járművek hatótávját. Jelenleg a Premium változat hátsókerék-meghajtásos modellje rendelkezik a legjobb hatótávval, az Extended Range-nek köszönhetően és a Ford akár 600 kilométert is ígér a modellhez egyetlen töltéssel.

A Premium modell nem csak a hatótávval igyekszik rávenni a vevőt, hogy ezt a kivitelt válassza az alapmodell helyett, hanem kényelmesebb utastérrel és plusz funkciókkal. A sötétített tetőkárpit és az állítható, memóriafunkcióval és piros varrással ellátott ülések pontosan ezt a célt szolgálják. A Premium emellett gyorstöltést, adaptív LED-fényszórókat és alumínium pedálokat, valamint küszöböket ígér.

Teljesítmény szempontjából a hátsókerekes Premium 294 lóerőt és 430 Nm nyomatékot tud produkálni szemben az alapmodell 269 lóerejével és 415 Nm-es nyomatékával. Ez végsebesség szempontjából azonban nem változtat, a Premium végsebessége ugyanannyi, mint az alapmodellé, 180 km/óra. Persze a legerősebb modell továbbra is a GT kivitel.

Ha érdekel, mit tud a Mach-E alapmodellje, videónkat itt találod:

Következő
Nyitókép: Mercedes