Főleg a dizájn került elénk a bemutató képek láttán, a technikával kapcsolatban eddig csak infómorzsákat kaphattunk.
Az első Kona 2017 óta velünk van és saját piacán egy népszerű modell, de a jelenlegi modellfrissítési ritmust követve megérett a generációváltásra. Ennek hűen a Hyundai be is mutatta, mi lesz a típussal a jövőben.
A második generáció hordozza a korábbi Kona formavilágát és felépítését, viszont jegyeiben sokkal modernebb, futurisztikusabb és követi a Hyundai jelenlegi dizájnvonalát. Az elektromos változat például az alsó hűtőrácsára megkapta azt a pixeles díszelemet, amit a nagysikerű Inoiq 5 is előszeretettel használ részleteiben.
Mert az új Konának már most tudni, hogy több változata is lesz. Választhatunk majd tisztán elektromos, tisztán belső égésű motoros, hibrid és sportosított N line változatok közül. Ehhez mérten az autó külső részletei is változnak majd, főleg az első lökhárítóban és a díszelemekben vannak eltérések.
Belül sokkal letisztultabb lesz a Kona és az Ioniq 5-höz hasonlóan megkapja a széles tabletet, ami egyszerre a műszeregység és a fedélzeti számítógép egymás mellett. Bár azt hinnénk, hogy ez egy nagy kijelző, valójában két 12,3 colos panel.
A középső tablet alatt lesznek további kezelőszervek és légbeömlők a szellőzésnek, viszont a váltókar felköltözött a kormány mögé. A hátsó sorban egy egyszerűbb pad kapott helyet, viszont a Hyundai kiemelte, hogy a dizájn a 21. század várostervezési esztétikáját követi - bármit is jelentsen ez.
A helykínálatra sem lesz gond a gyártó szerint, ezt az is bizonyíthatja, hogy a Kona jelentősen nőtt elődjéhez képest. Hosszban 15 centivel, míg tengelytávban 6 centivel lett hosszabb a 2024-es Kona, míg szélességben 2,5 centit toldottak rajta.
A hajtásláncok pontos adatairól, mint a teljesítmény, a fogyasztás vagy az elektromos változat esetében a hatótáv, egyelőre nem beszéltek. Nem lenne meglepő a Hyundai-Kia kettős jelenleg is használt hajtásláncait kapná.