2020. október 27. | 12:26

A német márka egyaránt szeretné óvni a környezetet és jutalmazni azokat az ügyfeleket, akinek fontos ez az ügy.

Sok esetben fordul elő, hogy az autótulajdonosok igazából nem használják ki a hibrid modellek adta lehetőségeket. Most nem csak az ingyenes parkolásról vagy egyéb kedvezményekről van szó, hanem az elektromos hajtásról és az energia visszanyeréséről, amely egy fenntarthatóbb rendszer működtetését kínálja megfelelő körülmények között.

A márka ebben a programban szeretné népszerűsíteni a plug-in hibridek előnyeit, amelyeket fel is sorolnak. Ilyen például a megtakarított pénz és a költséghatékony működés, az adókedvezmény és az is, hogy még fékezéskor is energiát nyersz. Megfelelő hőmérsékleti körülményeket lehet beállítani továbbá minden esetben (az előmelegítésnek és az előre programozható légkondinak köszönhetően).

Ezen kívül a BMW egy pontgyűjtő programmal buzdítja az ügyfeleit arra, hogy minél több elektromos kilométert tegyenek meg. Az akció célja, hogy a tulajdonosok ráérezzenek az elektromos hajtás adta előnyökre, ezzel pedig hozzájáruljanak a városok zajkibocsátásának és a CO2 kibocsátás csökkentéséhez. Ez az innovatív bónuszprogram a járművezetőket motiválja abban, hogy rendszeresen töltsék a BMW plug-in hibrid modelleket és az elektromos rendszer adta előnyöket maximálisan kihasználják, miközben még az autó üzemeltetésének költségeit is minimalizálják.

„A BMW pontok innovatív programmal egyesítjük a technológiai kompetenciákat az elektromobilitás és a digitalizáció területén, hogy ezzel vonzóbbá tegyük a BMW plug-in hibrid tulajdonosok számára a fenntartható mobilitást” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatósági tagja.

A rendszer szerint minden elektromos hajtással megtett kilométer után egy pont jár. Az alacsony emissziós zónákban pedig kilométerenként kettő pont. Az így megszerzett egységeket a MyBMW alkalmazásban tudják a felhasználók beváltani, így 1250 pont esetén 10 eurót kapnak, 3000 pont esetén 25 eurót, míg 5800 pont beváltásakor 50 euró a jutalom. Az így megszerzett összeget pedig a BMW Charging hálózat töltőállomásain lehet beváltani az autó töltésére. Ezek hatására akár ingyenesen is utazhatnak azok, akik gyakran járnak a dupla pontos övezetekben.

Az BMW új digitális szolgáltatása egyelőre csak Németországban, Belgiumban és Hollandiában érhető el, ezek után pedig még több ország piacán tervezik a bevezetést. Az első tapasztalatok nagyon pozitívak, hiszen az adatokból látszik, hogy az ügyfeleik számára jelentős ökológiai és érzelmi hozzáadott értéket nyújt a program, amelyből a környezet és a vásárló is egyaránt profitál.

Prémium autót vásárolnál? Ne habozz tovább, és keresd fel a Magyar Autókereskedőház Zrt. kollégáit telefonon (+36203663447) vagy e-mailben!