Aggodalomra semmi ok, ha a Gordon Tronson név nem cseng ismerősen. Az autók tuningolását leszámítva az úriember nem örvend különösebb népszerűségnek, ám az ikermotoros hot-rodok és sportautók világában a fickó egy valóságos rocksztár.

Számos elképesztő alkotást készített már az évek során. Többek között egy 1200 lóerőnél is izmosabb Ford T-modellt, amelyet két kompresszoros Ford versenymotor hajt, egy négymotoros Ford Econoline-t, vagy egy szintén négy motorral rendelkező Harley-Davidsont is említhetnék vele kapcsolatban. Egyik legelső projektje egy Lamborghini Countach volt, amelyet Tronson saját kezűleg épített, gyakorlatilag a nulláról, egy 1/24-es méretarányú modell alapján.

Elnézve ezeket az őrület határát súroló építéseket kétségtelen, hogy amellett, hogy ízig-vérig benzinvérű, Mr. Tronson egyúttal roppant tehetséges és kreatív is. Legújabb projektjéről egyelőre meglehetősen keveset tudunk, de az már első pillantásra is nyilvánvaló, hogy egy fenevadról van szó. Az amerikai Road and Track Magazine számolt be elsőként Tronson új kétmotoros szuperautójáról, és bár megjelenését tekintve ennél távolabb talán már nem is állhatna egy szép kocsitól, ám ahogy lenni szokott, a lényeg ezúttal is a felszín alatt rejtőzik.

Az egyelőre név nélküli alkotás a múlt héten mutatkozott be a nevadai Renóban. A középmotoros szuperautóban két GM LT4 V8-as dolgozik. A nem hivatalos információk szerint mindkét motort teljesen újjáépítették, és kaptak két-két kompresszort is, hogy így külön-külön 650 lóerő teljesítmény és 868 newtonméter forgatónyomaték leadására legyenek képesek. Vagyis a két V8-as együttesen egy 1300 lóerős szörnyeteggé változtatja a 2001-es, C5-ös Chevrolet Corvette, amelynek végsebessége elméletileg körülbelül 467-483 kilométer/óra lehet.

Egyelőre ennél több információ nem áll rendelkezésre Tronson autójáról. A Corvette kasztni lényegében a B-oszlopig tart, ahová egy egyedileg épített csővázat csatlakoztattak, amely a két V8-ast tartja. Bizonyos alkatrészeket más járművekből vett kölcsön, mint például a fényszórókat. A hátsó lámpák leginkább véletlenszerűen kiválasztott és egymás alatt/fölött elhelyezett LED-es fényforrásoknak tűnnek, ugyanakkor a négy kipufogóvég elrendezése kifejezetten tetszetősre sikerült.