2019. november 19. | 09:18

Páncélozott járművek, masszív kínai limók és klasszikus szuperautók egy helyen.

Fab Design Mercedes-Benz SLR McLaren

Nem sűrűn találkozol vele igaz? A sztenderd, 626 lóerős SLR helyett a képen egy 750 lóerős és 1080 Nm leadására képes gépjárművet láthatsz, melynek karosszériáját szénszálas elemek alkotják. 3,6 másodperc alatt van százon, végsebessége pedig 310 km/h.

Hongqi L5

Korábban írtam már a Hongqi L5-ről egy hosszabb cikket, amit dióhéjban érdemes róla tudni, azaz, hogy közel 3,2 tonnát nyom, egy 6,0 literes V12-es motor hajtja és hidropneumatikus felfüggesztéssel kényezteti utasait. Vetélytársak? Beszélhetünk a Bentley Mulsanneről vagy a Rolls-Royce Ghostról, de az L5 valójában annyira egyedi és ritka, hogy saját kategóriát teremthetne.

Aston Martin One-77

77 darab készült ebből az Aston Martinból, melynek alváza karbonszálból, karosszériája alumíniumból készült, bár így is 1630 kg-ot nyom. 7,3 literes, 750 lóerős, V12-es szívómotor hajtja, 2009-ben egy teszt során bebizonyosodott, hogy a 354 km/h-t is el tudja érni, a 0-100-as sprintet pedig 3,5 másodperc alatt teljesíti.

INKAS Titan

Az Egyesült Arab Emirátusok egyik páncélozott járműveket gyártó vállalatának termékét láthatod a képen, amely vélhetően a Titan-V névre hallgat. A Ford F5500 Super Duty OEM alvázára épül, 8600  kg-ot nyom, 110 km/h a végsebessége és akár tizen is elférnek benne.

Páncélozott Mercedes-Benz G-osztály

A G-osztály gyári változatában is biztonságot sugároz, hát még páncélozott kivitelben. Jóval nehezebb lett a bódé, így érdemes az AMG kivitelek közül válogatni, ja, egyébként a G500 már szerkesztőségünkben is megfordult, csekkold a tesztet!

Land Rover Defender

Nem is olyan rég rántották le a leplet a Land Rover Defender új generációjáról. A dobozforma megmaradt, 2,0 literes dízel erőforrással lehet első körben megvásárolni, de 2020-tól jönnek a hibrid változatok.

Chevrolet Corvette

A nyolcadik generációs, középmotoros Corvette most debütált a közép-keleten: 6,2 literes V8-as, 495 lóerős motor és duplakuplungos automata váltó található benne. Az ára valahol  67 000 dollárról, vagyis 20 millió forintról indul.

Ferrari 512 BB

A Ferrari Berlinetta Boxer 1973 és 1984 között készült, az első sorozat volt, amit a középen található, flat-V12-es motor hajtott. Az 1976-os 512 BB a 365 GT4 BB továbbfejlesztett változata, a szárazkarteres, 4943 köbcentis motor 360 lóerőt tudott, hátra szélesebb kerekeket, nagyobb spoliert kapott előre, hátul dupla hátsó lámpák és kipufogóvégek találhatók, ellentétben a 365 GT4 BB hármas felosztásával. Mindössze 929 darab készült belőle.

Lamborghini Countach

A millió dolláros kérdés. Ki az, aki nem ismeri fel ezt a far-közép motoros, hátsókerekes sportkocsit? exotikusabb autó nem született nála még sosem, hála Bertonénak. Számos variánsa létezik többféle motorral, hiszen a V12-es 3.9 litertől egészen 5.2 literig jelen volt az autóban.

A millió dolláros kérdés. Ki az, aki nem ismeri fel ezt a far-közép motoros, hátsókerekes sportkocsit? exotikusabb autó nem született nála még sosem, hála Bertonénak. Számos variánsa létezik többféle motorral, hiszen a V12-es 3.9 litertől egészen 5.2 literig jelen volt az autóban.

Ferrari 550 Barchetta Pininfarina

A kétüléses Ferrari 550 Maranello egy 5.5 literes, 480 lóerős és 570 Nm-t produkáló V12-est rejt az orrában, 1996 és 2001 között készült. A Barchetta Pininfarina ennek a roadster változata, egyedi 19-es kerekekkel, a műszerfalon Segio Pininfarina aláírásával. Mindössze 448 darab készült belőle.