Új könnyűfém keréktárcsákat is kapott az autó.
A Toyota USA a mai napon bemutatta a GR Supra hatsebességes, intelligens manuális sebességváltóval (iMT) szerelt változatát, ami sokak örömére hamarosan Európában is bemutatkozik.


Új, 19 colos könnyűfém keréktárcsákat is kapott az autó, ezeknek köszönhetően a Supra egy csapásra 21,8 kilogrammot veszített a súlyából, a tömegcsökkentés jó hatással van az autó kezelhetőségére.

A Lightweight változatból eltűnik a bőrkárpitozás és más hangrendszert kap. A BMW Z4 testvérmodellje összességében 38,3 kg-ot spórol a hathengeres, automata váltóval szerelt kivitelhez képest. A Toyota európai részlege bízik abban, hogy a Lightweight lesz a legnépszerűbb Supra a kínálatban.

Az új, hatfokozatú kézi váltót a Supra csúcsmodellbe épített 382 lóerős, 3,0 literes sorhatos motorral együtt kínálja a vállalat, amely kifejezetten ehhez a hajtáslánchoz tervezte a manuális váltót. Ez azonban azt jelenti, hogy a Supra másik motorja - a 260 lóerős 2,0 literes négyhengeres motor - nem lesz elérhető a kézi váltóval.

Az új sebességváltó elhelyezése érdekében a középkonzolt kissé áttervezték, és további helyet alakítottak ki a váltókar és a légkondicionáló panel között.