Hibrid rendszert kapott a frissített Fiat Panda

Szabó Balázs újságíró
Közzétéve:
2020-10-22, 08:30

Egy visszafogottabb hibrid rendszer segítségével tették hatékonyabbá. Van sport konstrukció is, amely egész jó extrákat tartalmaz.

Az első Fiat Panda modellt 1980-ban a Genfi Autószalonon mutatták be, hogy aztán forgalomba is kerülhessen. A modell folyamatosan gyártósoron van, és generációról generációra egyre fejlettebb. Most is egy ilyen ugrásnak lehetünk a szemtanúi, hiszen a modellt több szempontból is áttervezték elődjéhez képest. A 40. évfordulóra tervezett típus a New Panda nevet kapta.

2021-es Fiat Panda egyszerű kiadás hátulról

A frissített autó új lökhárítót és kerekeket, valamint módosított belső teret kapott. Ez utóbbi tartalmazza az új érintőképernyős információs és szórakoztató rendszert, amely kapott egy 7 colos kijelzőt, ami természetesen kompatibilis az Android Auto és az Apple CarPlay rendszerrel.

2021-es Fiat Panda belső információs és szórakoztató rendszere

Az New Panda tartalmaz továbbá frissített kárpitokat és megújult színpalettáról lehet válogatni fényezést. Emellett van már sport változatot is, ami a fiatalabb ügyfelek számára készült, 16 colos kerekekkel. Ez a akár fekete fényezéssel is kapható, de más esetben akár csak a tető is rendelhető fekete festéssel.

2021-es Fiat Panda kereke és első részei közelről

A belső térben a műszerfal titán színben pompázik, bőr-szerű kárpitokkal. A sportos verzió pedig két színnel választható, ami a belső teret illeti. Az egyedi megjelenésre vágyó ügyfelek rendelhetik akár a Pandemonio Pack csomaggal is, amely tartalmaz színezett ablakokat, piros féknyergeket és piros kontrasztvarrással ellátott bőr kormányt is.

2021-es Fiat Panda belső tere

A Fiat Panda gépteteje alatt pedig egy mild hibrid rendszer duruzsol, hiszen az 1,0 literes, három hengeres 70 lóerős benzinmotor mellett, egy fékezési energiát visszanyerő rendszer is besegít, a felhalmozott áraomt pedig egy lítium-ion akksiban tárolja a felhasználásig.

Amennyiben érdekelnek hasonló méretű kisautók, azaz a Fiat Panda riválisai, akkor nézd meg alábbi tesztünket! Ha nem indul a videó, kattints és nézd meg az Alapjárat YouTube csatornáján.

Kapcsolódó írások

A Lamborghini egyik modellje egy versenypályán
2020. január 15.
Több más gyártóhoz hasonlóan a Lamborghini sem lesz ott Genfben, inkább másra költenek az olaszok.
2021-es Toyota Camry hibrid modell féloldalról
2020. november 24.
Átalakított első orr-résszel és annál izgalmasabb belsővel jön a ráncfelvarrott japán hibrid.

További hírek