2020. október 22. | 10:30

Egy visszafogottabb hibrid rendszer segítségével tették hatékonyabbá. Van sport konstrukció is, amely egész jó extrákat tartalmaz.

Az első Fiat Panda modellt 1980-ban a Genfi Autószalonon mutatták be, hogy aztán forgalomba is kerülhessen. A modell folyamatosan gyártósoron van, és generációról generációra egyre fejlettebb. Most is egy ilyen ugrásnak lehetünk a szemtanúi, hiszen a modellt több szempontból is áttervezték elődjéhez képest. A 40. évfordulóra tervezett típus a New Panda nevet kapta.

A frissített autó új lökhárítót és kerekeket, valamint módosított belső teret kapott. Ez utóbbi tartalmazza az új érintőképernyős információs és szórakoztató rendszert, amely kapott egy 7 colos kijelzőt, ami természetesen kompatibilis az Android Auto és az Apple CarPlay rendszerrel.

Az New Panda tartalmaz továbbá frissített kárpitokat és megújult színpalettáról lehet válogatni fényezést. Emellett van már sport változatot is, ami a fiatalabb ügyfelek számára készült, 16 colos kerekekkel. Ez a akár fekete fényezéssel is kapható, de más esetben akár csak a tető is rendelhető fekete festéssel.

A belső térben a műszerfal titán színben pompázik, bőr-szerű kárpitokkal. A sportos verzió pedig két színnel választható, ami a belső teret illeti. Az egyedi megjelenésre vágyó ügyfelek rendelhetik akár a Pandemonio Pack csomaggal is, amely tartalmaz színezett ablakokat, piros féknyergeket és piros kontrasztvarrással ellátott bőr kormányt is.

A Fiat Panda gépteteje alatt pedig egy mild hibrid rendszer duruzsol, hiszen az 1,0 literes, három hengeres 70 lóerős benzinmotor mellett, egy fékezési energiát visszanyerő rendszer is besegít, a felhalmozott áraomt pedig egy lítium-ion akksiban tárolja a felhasználásig.

Amennyiben érdekelnek hasonló méretű kisautók, azaz a Fiat Panda riválisai, akkor nézd meg alábbi tesztünket! Ha nem indul a videó, kattints és nézd meg az Alapjárat YouTube csatornáján.