Már első ránézésre meg lehet különböztetni az e-tron 2021-ben érkező S kiviteleit a „mezei” elektromos Audiktól, hiszen szélesebb kerékjárati ívekkel, agresszívebb első és hátsó lökhárítókkal és nagyobb légbeömlőkkel rendelkeznek. Ezeken a kék fényezésű modelleken ráadásul fekete hűtőmaszk volt, amellyel még agresszívebb megjelenést kölcsönöztek nekik.

2021-es Audi e-tron S elölről

2021-es Audi e-tron S hátulról

Ráadásul nem csak a külső változott az S kivitelek esetében, hiszen a technikai tudás is megfelelő szintre került. Az e-tron S-ben három villanymotor dolgozik, egyet az első, míg kettőt a hátsó tengelyre helyeztek. Az összteljesítmény 429 lóerő, melyhez 808 Nm-es csúcsnyomaték párosul. Ezek a mutatók boost módban ráadásul 496 lóerőre és 973 Nm-re módosulnak. Ennek fényében nem meglepő, hogy az e-tron S elektromos SUV modellek 4,6 másodperc alatt érik el nulláról a 100 km/órát.

2021-es Audi e-tron Sportback S elölről

2021-es Audi e-tron Sportback S hátulról

Az akkucsomagon nem változtatott az Audi ezen elektromos autók esetében, még mindig 95,3 kilowattórás kapacitással rendelkeznek, amely a WLTP ciklus szerint az e-tron S esetében 360 kilométer, míg az e-tron Sportback S esetében 364 kilométer megtételéhez lehet elegendő. A megfelelő lassuláshoz nagyobb fékeket is kaptak az S kivitelek, valamint a felfüggesztésen is csiszoltak egy kicsit. Az Audi vásárlói ezen felül 21 és 22”-os felnik közül válogathatnak.

Neked a "klasszikus" e-tron vagy a kupés változat tetszik jobban? Írd meg kommentben!

Elektromos autót vásárolnál? Ne habozz tovább és keresd fel a Magyar Autókereskedőház Zrt. kollégáit telefonon (+36202578998) vagy e-mailben!