2022. január 25. | 14:25

A Ford Galaxy nagy kedvenc a fuvarozásból élők körében, ráadásul éppen a 2.0 TDCI motor a legideálisabb hozzá. Olvasónk édesapja autóját árulja, amely állítólag jó állapotú, mindenét időben cserélték, mégsem jelentkezik a vevő. Mi lehet a gond? Minden!

„Kedves Marci!

Rengeteg jó tanácsot olvastam tőled, ezért úgy döntöttem, kikérem a véleményedet az autóm eladása kapcsán! Adott egy 2013-as Ford Galaxy 2.0 TDCi ca. 266 ezer km-rel, magas felszereltséggel. Sarkalatos probléma lehet, hogy az autót édesapám taxiként használta, így az emberekben ez ellenérzést kelthet. Viszont, ahogy a mellékelt hirdetésben is írtam, minden alkatrész időben cserélve lett és a bőrbelső is szép állapotú.

A kérdésem pedig az lenne, mennyire ideális a belőtt ár, illetve milyen tanácsot tudnál adni az eladással kapcsolatban?

Köszönettel:

Dániel”

Ford Galaxy
Fotó: Ford

Kedves Dani!

Köszönöm leveled. A hirdetést megnéztem és a jelenlegi kínálatot is tanulmányoztam. Általánosságban elmondható a Ford Galaxy második szériájáról, hogy rettentő sokáig gyártották (2005-2015) minimális modellfrissítésekkel, így a fiatalabb példányok sem különböznek sokban az idősebbektől, és ezt a vásárlók is tudják. Az eladást tovább nehezíti a jelenlegi „dízelpara", a magas futásteljesítmény és a taxi előélet.

Hiába a kimagasló felszereltség, hiába a karbantartott és jó állapot, manapság kevesen rohannak 3,6 millió forintot kiadni egy sokat futott, közel 10 éves egyterűért, főleg a 7 személyes autókra igényelhető családi autó támogatások korszakában. A vásárlók egyre tudatosabban költik el  pénzüket, így félnek (megjegyzem jogosan) a közelgő nagyobb javításoktól és tudják, hogy a 300 000 km-t átlépve az autó közel eladhatatlan, vagy csak nyomott áron eladható lesz.

Azt javaslom, hogy módosítsd a kínálati árat 2 990 000 forintra és kéthetente vidd lejjebb egy százassal, amíg el nem kezd csörögni a telefon.

Sok sikert az eladáshoz!

Üdv:

Marci