Teljesen gyári, keveset futott Trabantok eladósorban!

Közzétéve:
2019-07-05, 09:50

Legfeljebb 2 millió forintot kell kifizetni egy kitűnő állapotú szedán vagy lépcsőshátú kivitelért.

Szokásaim egyikét képezi, hogy amint akad egy kis szabadidőm, elkezdek böngészni a hasznaltauto.hu-n és szétnézek a különleges, meghirdetett autóköltemények között, pusztán kíváncsiságból. Nemrégiben Trabant hirdetésekre bukkantam, és meg kell hagyni, pozitívan csalódtam.

Trabant 601 S törtfehér

A 601-es Trabantot 1963-ban mutatták be, gyártása 1990-ben szűnt meg. Érdekessége volt többek mellett, hogy már nem egy, hanem kétkörös fékrendszerrel rendelkezett, így egy eltört fékcső esetében továbbra is biztonságosan végre lehetett hajtani a megállást. Az utastérben ugyanakkor nem volt üzemanyagszint-jelző, így a motortérben található üzemanyag tank, illetve az abban lévő pálcika segítségével lehetett ellenőrizni, mennyi benzin van még a járműben.

Trabant 601 S törtfehér jobb oldal

A tulajdonosok igényes fényképeket töltöttek fel az egyébként is szinte kifogásolhatatlan állapotú Trabantjukról. Az egyik egy 601 S Hycomat, mely 6 851 km-t futott az évek során. A Hycomat értelmében egy olyan kivitelről van szó, amely képes a kuplungpedált elektromos és hidraulikus alkatrészek segítségével kinyomva tartani, ezzel nagyrészt megkönnyítve a mozgássérültek dolgát a közlekedésben. 

Trabant 601 S barna színű utastere

Egy viszonylag késői, 1989-es, lépcsőshátú típusról van szó. A Trabant 1989 májusában lett forgalomba helyezve, 1992. január 1-jén pedig kivonták a forgalomból. Az autó azóta, vagyis 28 éve áll, a tárolás során kisebb karcok, illetve felületi rozsda jelentkezett rajta egy-két helyen. Tulajdonosa 5 420 eurót, 1 750 000 forintért árulja a Trabant 601 S Hycomatot.

Trabant 601 S ülése előre döntve

A másik kiszemeltem is egy 601 S, amivel az évek során 5 026 km-t tettek meg, színe törtfehér. 1985-ös kivitel, állapota újszerű, bár én inkább kiválónak mondanám. Persze ennek alátámasztására közelebbről kellene szemügyre venni az autót. Külön értéket képez mindkét modell esetében, hogy minden eredeti állapotában található meg bennük, illetve rajtuk. Látszik, hogy megfelelő karbantartásban részesült a Trabi, hiszen Dinitrol alváz- és üregvédelemmel is ellátott.

Trabant 601 S hátulja

Az autóhoz többek közt garanciát biztosítanak, valamint autóbeszámítás is lehetséges. A Trabant 601 S-t komoly szándékkal, 6 194 euróért, 2 000 000 forintért lehet elvinni a kereskedőtől.

További autós hírek

Biztos sokaknak ismerős lesz a videóban látható “jelenség”, a drága mama, aki a legfinomabbakat főzi és a legjobb piacról szerzi…

Ahogy arról beszámoltunk, szörnyű tragédia közepette vesztette életét egy magyar kamionsofőr Szlovéniában. Egy személyautó ütközött a szerelvénynek, majd az ütközés…

Olvasónktól kaptuk az információt, miszerint ma 11 óra magasságában egy Transporter hátsó ajtaja menet közben kinyílt. A járműben szabálytalanul szállított…

Olvasónktól, Károlytól kaptuk a felvételt. Kb. 130-cal haladtak még kora ősszel az M5-ös autópályán, amikor “fénysebességgel” elhúzott mellettük egy BMW.…

Egy autós lesodródott az útról és egy jelzőtáblának ütközött. A vezető életét vesztette, utasa megsérült – írja a police.hu Egyelőre ismeretlen…

Kapcsolódó írások

1970 Velorex Oskar, Bőregér, Batmobile, oldalnézet, jobbról
2019. május 01.
1945-ben született meg a szocializmus egyik legbizarrabb autója, a Bőregér néven is emlegetett csehszlovák Velorex Oskar
Gosford Classic Cars, 1956 Wartburg 311, almazöld
2019. május 01.
A Gosford Classic Cars árverésre bocsájt egy kimagaslóan jó állapotú Wartburg 311-est. Az autó értékéhez sokat hozzátesz, hogy az első modellek egyike és a legapróbb részleteiben is eredeti
RM Sotheby’s Trabant P50 oldalnézetből
2019. március 06.
A nagysikerű és méltán elismert RM Sotheby’s aukciósház árverésén csaknem 8 millió forintnak megfelelő összegért kelt el egy P50-es Trabant és a hozzá tartozó Weferlinger Heimstolz lakókocsi
1962 Trojan 200 buborékautó, piros, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. október 05.
Az 1950-es években a Heinkel is megépítette saját mikroautóját, ami sokban hasonlított a kortárs Isettára. Az 1 hengeres kisautó licenszét többen is megvásárolták, köztük az angol Trojan Ltd. is